Tisztelt Felhasználó!
Örömünkre szolgál, hogy az ön segítségével tudjuk elvégezni a QBoard alkalmazás Végfelhasználói tesztjét (UAT) a 03.04. -től 03.14. -ig terjedő időszakban.
Célunk, hogy az alkalmazással szinte valós idejű adatokkal támogassuk az Ön napi munkáját és csapatát.
Így egyszerűbben férhet hozzá az üzletek működési adataihoz, gyorsabban hozhat tényadat alapú döntéseket, egyszerűbbé válik a hibák bejelentése.
A végeredmény pedig:
jobb szolgáltatás, elégedettebb ügyfél.
Kérem, hogy ne kímélje az alkalmazást, minden funkcióját próbálja ki.
A teszt adatok a produktív Ügyfélirányítási rendszerből a tesztrendszerbe másolt valós adatok, de nem a produktív rendszer aktuális adatai.

Funkcióleírás
Hol kapok segítséget a funkciók használatát illetően?
Induláskor a használathoz és a tesztelhető funkciókról az alkalmazásban levő felhasználói segédlet ad támogatást.
Kérem, hogy a tesztelés során az alábbiak szerint járjon el:
- Amennyiben a tesztelés során olyan hibába ütközik, amely meghiúsítja a további, esetleg más funkciók tesztelését, kérem, hogy jelezze nekünk a +36301848947 -es telefonszámon. Ennek a hibának az elhárítását azonnal elkezdjük.
- Ha olyan hibát észlelne, aminél folytatni tudja a tesztelést, akkor kérem, hogy küldje el nekünk a hibajelenség leírását és azt a funkciót, aminek a tesztelésénél ez előjött az alábbi bejelentési lehetőség használatával. Ezen hibákat a tesztidőszak végén javítjuk.
- Kérem, hogy azt is ossza meg velünk, ha egy-egy funkció nem elég intuitív, vagy a használata nem esik kézre. Szívesen vesszük az ötleteit is amivel az alkalmazást egy még hatékonyabb eszközzé tudjuk alakítani az ön számára. Kérem, hogy ehhez is használja az alábbi bejelentési lehetőséget.
Hibabejelentés
Tesztelés során hibát találtam
A bejelentést a funkció legördülő ablakból történő kiválasztása után az alábbi szabadszöveges ablakban történő beírással és a bejelentem gomb megnyomásával teheti meg.