Qmatic és a moziélmény

A Cinesa Spanyolország vezető mozivászon vállalata, közel 22 millió nézővel büszkélkedhet, valamint a filmszínházat tekintve is vezető szerepet tölt be hiszen több, mint 500 kiterjesztett székhellyel rendelkezik tartományi fővárosokban. Cinesa a technológia és kényelem elkötelezettje, miközben vásárlóinak a lehető legkiválóbb moziélményt biztosítja.

AVIS és Qmatic

Az Avis a világ leghíresebb autóbérléssel foglalkozó márkák egyikének számít, közel 5450 irodával rendelkezik 165 különböző országban. Az autóbérlés piacán valóban hosszú történelmi innovációs múlttal büszkélkedik illetve, nemzetközi szinten a vásárlói hűségprogram egyik világ vezető márkája. Az Avis költségvetési csoporthoz tartozik, mely világszerte működteti és irányítja a márka engedélyeit.

Online vagy In-Store?

Az elmúlt években az online értékesítés megdöbbentő mértékben nőtt, bár így is még sokan vannak, akik a valós bevásárlóközpontok vásárlási élményét élvezik. Az Egyesült Államokban a teljes offline értékesítés aránya 10x nagyobb, mint az online vásárlásoké. Azonban az online vásárlások mértéke 3x gyorsabban nő, mint az offline eladásoké.

Is E-Commerce slowly growing to kill brick and mortar?

Online sales increased at an astounding rate in the past few years, yet there are a lot of people who still prefer the more hands-on “going to the store” shopping experience. In the USA the total offline sales are 10X bigger than online. However, the online shopping business is growing 3x faster than offline.

Dashboard-ot kialakítani felhasználói interjúk nélkül?

A felhasználókkal készített interjúk elhagyása az egyik leggyakoribb ballépése azoknak a cégeknek, amelyek üzleti intelligencia (BI) alkalmazásaikat dobják éppen piacra. Gyakran hangzik el tőlük a következő mondat: „Jól tudjuk, hogy mit akarunk. Íme a mérőszámok, amelyeket a kijelzőn szeretnénk látni. Ezt alapul véve már megtervezhető a kijelző, nem?”

Dashboard without user interviews?

When companies set off to build their BI applications, the most common mistake they’ll fall into is foregoing user interviews. We often hear: “But we already know what we want. Here’s a list of metrics we need displayed in this dashboard. Can’t you just design the dashboard based off of this?”