Gartner marketing büdzsé kutatás 2016 – 2017

Köszönhetően a marketing vezetők növekvő befolyásának, ezen vezetők nagyobb felelősségvállalásával együttesen nőnek a marketing büdzsék is. A marketing vezetők technológiai költései közel elérik az informatikai terület technológiai költését.

Do You Know the 3 P’s of a Remarkable Customer Journey?

There’s a tenet in customer organizations born from things like the Golden Rule or Dr. Maya Angelou’s often shared confession, “I’ve learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.”

Ismeri a jellemző vásárlói útvonalak “3 P”-jét?

Létezik egy alapelv a fogyasztói szervezetek körében, amely egyfajta aranyszabályként működik, Dr Maya Angelou következő, gyakran idézett gondolatára építve: “Megtanultam, hogy az emberek elfelejtik, amit mondasz, és elfelejtik, amit teszel. Az egyetlen, amire emlékezni fognak az, hogy milyen érzéseket váltottál ki belőlük.” Pontosan igaz ez a vevőkkel közvetlen kapcsolatba lépő különféle szervezeteknél is.

Five Top Tips for a Successful Self-Service Strategy

When it comes to reaping the full benefits of self-service, it is about planning and a well thought-out strategy. Annica Ronquist, Head of Global Customer Operations and Services at Teleopti, outlines 5 top tips for self-service success.

Az 5 legjobb tipp a sikeres önkiszolgáló-stratégia kialakításához

Ha az önkiszolgálás eredményességének maximalizálása a cél, a hangsúly legyen a stratégián és a megoldás bevezetésének tervezésén. Annica Ronquist, a Teleopti Global Costumer Operations and Services vezetője megosztotta velünk az 5 legjobb tippjét az önkiszolgálás sikere érdekében.

Ismerje meg a Teleopti MyTime mobil alkalmazását

A MyTime – a Teleopti web-alapú, ügyfélszolgálati munkatársak részére fejlesztett eszközének népszerűségére építve, idén tavasszal bevezetésre kerül a MyTime mobil alkalmazás. Az interaktív MyTime alkalmazás segítségül szolgál az ügyfélszolgálati munkatársak részére a saját, illetve az általuk irányított csapat időbeosztásának naprakészen tartásában, teljesítményük nyomon követésében.

Teleopti MyTime mobile application

Building on the popularity of MyTime, Teleopti’s web-based self-service tool for agents, we will be launching the MyTime mobile app this spring. The interactive MyTime application helps agents keep up to date with theirs and their team members’ schedules, track their performance, and, using add-on modules, take control of their vacation and working hours whenever, wherever.

Teleopti WFM – Version 8.6 in detail

In developing version 8.6, the focus for the Teleopti WFM team has been on helping our customers to effectively handle any changes or requests that come along. A large part of achieving this responsiveness is improving the speed and usability of each tool.

Teleopti WFM – Megérkezett! v8.6

A 8.6-os verzió fő újítása a változások, illetve az azokkal kapcsolatban felmerülő különféle kérések hatékony kezelése, a használhatóság szem előtt tartásával. A megújított igénylési eljárás és a mobil önkiszolgáló portál összekötése segít a jobb munka/magánélet egyensúly kialakításában, miközben a munkafolyamatok gyors és zavartalan működése is biztosított.