Proven right again – the customer comes first!

Since Teleopti’s inception in 1992, we’ve been working relentlessly on raising employee engagement and satisfaction – both in our own internal operations and in our workforce management (WFM) solution. Our efforts have now been rewarded with the prestigious 2016 EMEA Customer Value Leadership Award from growth consultancy, Frost & Sullivan.

Újra beigazolódott – első a vásárló!

A Teleopti 1992-ben történt létrehozása óta fáradhatatlanul dolgozik azon, hogy növelje a munkavállalói elkötelezettséget és elégedettséget – ahogy a saját, belső szervezetükben, úgy a munkaerő-gazdálkodási megoldásaik tekintetében is. Eredményeiket a rangos 2016 EMEA Customer Value Leadership díjjal jutalmazta az elismert szaktanácsadó, a Frost&Sullivan.

A workforce management (munkaerő-gazdálkodás) megtérülése

Hogyan hasznosíthatja a workforce managementet (munkaerő-gazdálkodást) beruházásának gyors és egyszerű megtérülése érdekében? A Teleopti szeretne megosztani Önnel néhány gyors és egyszerű, valódi lehetőséget, amely azonnal sikert hoz az ügyfélkapcsolati rendszerében.

The Simple ROI of WFM

How can you leverage WFM to make quick-and-easy wins for your return on investment (ROI)? I’d like to share a couple of quick-and-easy, real-world scenarios that immediately will turn into wins for your contact center.

Virtuális „Buszmegálló Áruház” Hollandiában

A holland Jumbo áruház – mely a piacvezető áruházláncok egyike – virtuális buszmegálló áruházak kialakításával kísérletezik Hollandiában, Utrecht városában. A buszmegálló áruház árukínálata a vásárlóik körében legnépszerűbbnek bizonyult termékekből áll. A kiválasztott árucikkek gyorsan feldolgozásra kerülnek, és a ’Jumbo app” alkalmazásával egy virtuális bevásárló listára kerülnek.

Virtual Bus Stop Supermarket in The Netherlands

A Dutch supermarket Jumbo, one of the market leaders, experiments with a virtual bus-stop-supermarket in the city of Utrecht, in The Netherlands.The bus-stop supermarket presents a selection of products, proven to be favourite buys for their customers. The items are processed quickly, scanned and added to a virtual shopping cart using the ‘Jumbo app’.

A Better Customer Journey – Qmatic Insights from NRF Big Show

From January 15 through 17, Qmatic joined 35,000 retail professionals for the 106th annual NRF Big Show Convention and Expo. We had a great time sharing information and learning about advances in retail and customer experience, networking with peers, and more.

Qmatic az NRF Big Show Expo kiállításon

Január 15 és 17 között, a Qmatic csatlakozott 35 ezer kiskereskedelmi szakemberhez a 106.ik éves NRF Big Show Expo kiállításon. A legtöbb beszélgetés középpontjában a téma az ügyfelek márkával kapcsolatos élményének magasabb szintű létrehozása volt és az, hogy a piac szereplői milyen eszközöket tudnak felhasználni az ügyfél adatok megszerzésének és az érintkezési felületek személyessé tételének…