Creating A Digital Customer Experience That Drives Loyalty And Revenue

The online world moves at a breakneck pace, and consumers have become accustomed to the immediacy and seamless interactions. In our digitally transformed age, what drives customer loyalty, boosts sales and improves growth? A digital customer experience that is glitch-free and easy, anticipates and reacts to customer needs, and truly understands them.

Az ügyfél- és munkavállalói tapasztalatok legnagyobb hiányosságainak azonosítása

Az ügyfelek hűségének és bizalmának megszerzése világszerte a legtöbb vállalkozás egyik legfőbb prioritása. Az ügyfélélményre (CX) irányuló erőfeszítések azonban meghiúsulnak anélkül, hogy azonos hangsúlyt fektetnénk a munkavállalói tapasztalatokra (EX). Azáltal, hogy mind az ügyfél-, mind a munkavállalói tapasztalatokat előtérbe helyezik, a vezető szervezetek hosszú távú pozitív hatásokat tapasztalhatnak.

Identifying The Biggest Gaps In Customer And Employee Experiences

Gaining customer loyalty and trust is a board-level priority for most businesses worldwide. But customer experience (CX) efforts will falter without an equal focus on employee experience (EX). By prioritizing both customer and employee experiences, leading organizations can see long-standing positive effects.

14 Smart Ways To Improve Your Customer Experience Using Technology

The experience your customers have when working with your business is a key factor in success. Ensuring your customers have seamless, satisfactory interactions with you—from when they first reach out through the completion of their transactions and beyond—will increase both your retention figures and the likelihood that existing customers will recommend your business to others.…

14 okos módszer az ügyfélélmény javítására a technológia használatával

A siker kulcstényezője, hogy az ügyfelek milyen tapasztalattal rendelkeznek az Ön vállalkozásával való együttműködés során. Amennyiben az ügyfelei zökkenőmentesen, kielégítően kommunikálnak Önnel – az első kapcsolatfelvételtől kezdve a tranzakció befejezéséig és azon túl is – az növeli mind a megtartási adatokat, mind annak valószínűségét, hogy a meglévő ügyfelek másoknak is ajánlják vállalkozását.

Az EX-től a CX-ig, és tovább – a bevételnövekedés felé

Egy friss kutatás arra világított rá, hogy az EX és CX és a „revenue growth”, komolyan összefonódik, de nem bonyolult matematikai formulákon át, hanem az employee experience (EX) javítása javítja a customer experience-t (CX-t), ami bevételnövekedést eredményez. Ha tehát a menedzsment csak a CX-re fókuszál, nem foglalkozik az EX-szel, az olyan, mint ha pénzt hagyna az asztalon.

From EX to CX and beyond – to revenue growth

A recent research highlighted that EX and CX and “revenue growth” are seriously intertwined, but not through complicated mathematical formulas, but improving the worker experience (EX) improves the customer experience (CX), which revenue growth. If management only focuses on CX and doesn’t deal with EX, it’s like leaving money on the table.

Certificate for companies with the steadiest financial standing

Dun & Bradstreet, the international provider of business information and company ratings classifies the financial stability and business reliability of all enterprises based on a proven system, that has been designed by international experts, and whose operation is consistently measured. This is how our company, Xperion Ltd. has been chosen as one of the enterprises…

Tanúsítvány a pénzügyileg legstabilabb cégeknek

A Dun & Bradstreet nemzetközi üzleti információszolgáltató és -minősítő minden működő vállalkozás pénzügyi stabilitását, üzleti megbízhatóságát osztályozza egy folyamatosan visszamért és bizonyított, nemzetközi szakértők által kialakított módszertan alapján. Így került kiválasztásra cégünk, az Xperion Kft. is, mint a pénzügyileg legstabilabb cégek egyike. Nagy megtiszteltetés cégünk számára, hogy a Dun & Bradstreet objektív cégminősítése alapján a…

CX Leaders Are Overly Optimistic About Their 2023 Budgets

It’s a challenging time for customer experience (CX) leaders: Companies have lost their focus on customers, customer expectations continue to rise, and the economy is becoming more turbulent. Despite these challenges, a whopping 82% of CX leaders predict that their budgets will rise in the next 12 months, according to new Forrester data. Forrester contends that CX…