Three Facets Of Customer Experience You’re Overlooking

Customer experience is more important than ever. It’s experience, service and marketing all rolled into one. Customers notice almost everything. In fact, their brains are wired to make note of anything they don’t like. Call it a foible of the human spirit, but people tend to focus on the bad more than the good. Consequently,…

Az ügyfélélmény három aspektusa, amit figyelmen kívül hagy

Az ügyfélélmény fontosabb, mint valaha. Az élmény, a szolgáltatás és a marketing egybeforrt. Az ügyfelek szinte mindent észrevesznek. Valójában az agyuk úgy van beállítva, hogy mindent megjegyezzen, ami nem tetszik nekik. Nevezzük az emberi lélek gyengeségének, de az emberek hajlamosak inkább a rosszra összpontosítani, mint a jóra. Következésképpen, mindent meg kell tennie azért, hogy minden…

Az ügyfelek és a fogyasztók jövője

Sok vállalat kezdett bele az ügyfélélmény (CX) valamilyen formájú átalakításába. Míg az ilyen kezdeményezések terjedelme és érettsége eltérő, a szervezetek a CX-et a jövőbeli üzleti rugalmasság és növekedés megkülönböztető eszközeként használják. Az IDC Future Enterprise Resiliency and Spend (FERS) felméréséből származó adatok azt mutatják, hogy a szervezetek az ügyfélélmény javítását 2021-ben és azon túl is…

Future of Customers and Consumers

Many enterprises have embarked on some form of customer experience (CX) transformation. While such initiatives vary in terms of scope and maturity, organizations are using CX as a differentiating lever for future business resiliency and growth. In fact, data from IDC’s Future Enterprise Resiliency and Spend (FERS) survey show that organizations see improving Customer Experience as…

A zökkenőmentes ügyfélutak robusztus elemzést igényelnek

A zökkenőmentes vásárlói utak azok, amelyek zökkenőmentesen reagálnak a vásárlói igényekre, előre jelzik a fogyasztói reakciókat, és követik a vásárlót a csatornákon, helyszíneken és érintkezési pontokon keresztül. Olyan élményeket teremtenek a vásárlók számára, amelyek javítják a vásárlás kényelmét és egyszerűségét, hűségre ösztönzi őket, javítják a jövedelmezőséget, ezzel versenyelőnyt teremtve a piacon.

Frictionless Customer Journeys Require Robust Analytics

Frictionless customer journeys are those that seamlessly react to customer needs, anticipate consumer responses, and follow the shopper across channels, locations, and touchpoints. They create experiences for customers that improve convenience and ease of shopping, drive loyalty, increase basket sizes, and improve profitability, ultimately creating competitive advantage in the market.

How to optimize customer journey with business intelligence

As a service provider, it’s important to optimize your operations continuously. Collecting the right data is the first step, and there are great opportunities to reduce queue times, enhance the customer experience and identify areas of improvement. This article will explain about how business intelligence can help service providers optimize their customer journeys.

Hogyan optimalizálható az ügyfelek utazása az üzleti intelligencia segítségével

Szolgáltatóként fontos, hogy folyamatosan optimalizáljuk működésünket. A megfelelő adatok összegyűjtése az első lépés, és nagyszerű lehetőségek nyílnak a várakozási idő csökkentésére, az ügyfélélmény javítására és a fejlesztendő területek azonosítására. Ez a cikk elmagyarázza, hogyan segítheti az üzleti intelligencia a szolgáltatókat az ügyfelek útjainak optimalizálásában.

Hűséget és bevételt növelő digitális ügyfélélmény létrehozása

Az online világ rohamos tempóban halad, és a fogyasztók hozzászoktak a közvetlen és a zökkenőmentes interakciókhoz. Digitálisan átalakult korunkban mi ösztönzi a vásárlói lojalitást, növeli az értékesítést és javítja a növekedést? Digitális ügyfélélmény, amely zökkenőmentes és egyszerű, előre látja és reagál az ügyfelek igényeire, és valóban megérti őket.