Az Ügyfélélmény lehet adatvezérelt

A digitális korban az ügyfélélmény a legfontosabb. Ma a vállalatok kétharmada kizárólag az ügyfélélmény alapján versenyez. A valóság az, hogy a mai vállalkozások olyan környezetben működnek, ahol legnagyobb versenytársaik csupán egy kattintásra vannak. Természetesen mindenki tudja, hogy a jobb kiszolgálás boldoggá teszi az ügyfeleket. De vajon a boldogabb ügyfelek nagyobb nyereséget eredményeznek?

Customer Experience Can Be Data Driven

In the digital age, customer experience is king. Today, two-thirds of companies compete on customer experience alone. The reality is that today’s businesses are operating in an environment where their top competitors are just a click away.Of course, everyone knows that better service makes for happy customers. But do happier customers translate to higher profits?

A CX technológiai piac áttekintése

A COVID-19 bebizonyította, hogy szinte minden vállalkozásnak szüksége van arra, hogy újraértékelje technológiáját és folyamatait, hogy a zavaros időkben is folytatni tudja üzleti tevékenységét. Azonban, mivel a vállalatok arra törekszenek, hogy megtartsák vagy visszaszerezzék az ügyfeleket a COVID után, az ügyfélélmény egyértelmű megkülönböztető tényezőként jelent meg. Azok a szervezetek, amelyek kiemelten kezelik az élményt és…

The Customer Experience Technology Market at a Glance

COVID-19 demonstrated a real need for almost every business to re-evaluate their technology and processes to enable continuing business operations during turbulent times. But as companies strive to retain or reclaim customers post-COVID, customer experience has emerged as the clear differentiator. Organizations that prioritize the experience and emotional response a customer has in their interactions…

Ár vs. érték: Hat mód a vásárlói élmény fokozására

A múltban az ár erős hajtóerő volt a vásárlási döntések terén, de az elmúlt években a fogyasztói magatartásban változás következett be: A fogyasztók hajlandóak többet költeni a jobb vásárlói élményért. Az ügyfélélmény több, mint a vásárló és az eladó közötti interakció. Különösen a mai technológiákat figyelembe véve, a fogyasztói élményt több tényező alakítja. Íme, hat…

Price Versus Value: Six Ways To Enhance Customer Experience And Make Them Come Back For More

In the past, price has been a strong driving force in buying decisions, but in recent years there has been a shift in consumer buying behavior: Consumers are willing to spend more for a better customer experience. Customer experience is more than just an interaction between a customer and a salesperson. Especially considering today’s technology, consumer experience…

Gyorsítsa fel a CX átalakulását

A CX átalakulásának az együttműködés a kulcsa Több száz ügyfélélmény (CX) esettanulmányt vizsgáltunk meg és találtunk egy közös szálat: az együttműködést. A sikeres CXO-k öt jellegzetes együttműködési stratégiával gyorsítják fel az átalakulást…

Accelerate Your CX Transformation With Collaboration

Collaboration Is The Key To CX Transformation We studied hundreds of customer experience (CX) case studies across and found a common thread: collaboration. Successful CXOs accelerate transformation with five distinctive collaboration strategies…