Mi a „vásárlói út”?

Az ügyfél útja az az út, amelyet az ügyfél bejár, a különböző érintési pontok és a szervezetekkel folytatott interakciók között. Amikor ügyfélutazásról beszélünk, a hangsúly az ügyfélen van. Tudjuk kik ők? Hogyan viselkednek? Milyen igényeik vagy elvárásaik vannak? Mely tényezők késztetik őket a termék megvásárlására? Ezekre a kérdésekre a válaszok alapvető fontosságúak ahhoz, hogy megértsük…

How to measure number of visitors in retail store?

Most visitor counting system make use of sensors in counting retail store traffic. It counts visitors coming in and going out of retail stores by using an infrared and other technology. You can read about the importance of using infrared technology in this blog post.

Hogyan mérhető a látogatók száma a kiskereskedelmi üzletben?

A legtöbb látogatószámláló rendszer érzékelőket használ a kiskereskedelmi üzlet forgalmának kiszámításához. Infravörös és egyéb technológiák segítségével számolja a kiskereskedelmi üzletekbe érkező és onnan kilépő látogatókat. Ebben a blog-bejegyzésben az infravörös technológia használatának fontosságáról olvashat.

How to track number of people on premises in real time?

You can use a real-time store traffic management to keep track of your store visitors in real time, real time people counting enables you to get notified when the visitation limit for your shopping mall or retail store is nearly reached.

Digital customer experience: Tips to improve services and satisfaction

While many have started to offer digital solutions, improving digital customer experience is still a challenge when everything is new. In this blog post, we will discuss the following topics: How to improve customer experience with digital solutions, Tips to improve digital customer experience.

We Need To Shift How We Think About Emotion And Journeys

The customer journeys matter and we know the emotion matter too. It’s time to bring these two together and use journeys to design for the full scope of emotion. To compare customer journeys, we need to understand how to design for emotion