The Future Of Technology And Innovation 2020

The pandemic has set a new standard for the pace of change. In the past, we have euphemized “overnight disruption” to mean a few months to a few years for changes to unfold, which seemed fast. We live in a new world, where overnight disruption literally means overnight. This represents a radical shift in our mental model of the world, and it is something we are all coping with.

A technológia és az innováció jövője 2020

A világjárvány új mércét állított fel a változás ütemére. A múltban az „egyéjszakás zavar” eufemizálását néhány hónaptól néhány évig tartó időszakra utalták a változások kibontakozására, amelyek gyorsnak tűntek. Egy új világban élünk, ahol az “egyéjszakás zavar” szó szerint egy éjszakát jelent. Ez radikális változást jelent a világ mentális modelljében, és ezzel mindannyian megküzdünk.

Do You Know Your New Customer Journeys?

New customer journeys are emerging as digital adoption accelerates during COVID-19. These are journeys you’ll want to map, because a journey map is often the first opportunity to view the end-to-end customer experience and understand the wants, needs, and pain points of your customers as they navigate that journey.

Mennyire jól ismeri vásárlóinak új döntéshozatali útját?

A vásárlók döntéshozatali útja új formát öltött napjainkban digitális formában, melyet felgyorsított a COVID-19 megjelenése. Ezt az útvonalat szükséges feltérképezni, mivel az ez a térkép gyakran az első lehetőség hogy betekinthessünk a végfelhasználói élménybe, megértsük ügyfeleink kívánságait, igényeit és fájdalmi pontjait a döntéshozatalhoz vezető út során.

What is the customer journey?

The customer journey is the path that a customer walks, between the different touchpoints and interactions with an organization. When we talk about the customer journey the central focus is on the customer. Do we know who they are? How they behave? What are their needs or expectations? Which factors make them buy a product? The…