Mindent a felhasználói élményért.

Nemcsak az e-közigazgatási szolgáltatások digitalizálását emeli magasabb szintre a Nemzeti Digitális Állampolgárság Program, de sok esetben maga az ügyintézés folyamata és szemlélete is gyökeresen átalakul 2026-ig. Egyszerűsítés, felhasználói élmény, állampolgári elégedettség, az ügyintézés optimalizálása – a fenti kifejezések kapnak kulcsszerepet a kormány által karácsony előtt elfogadott Programban.  

MTU Aero Engines – Zöldebb tartalom menedzsment a repülőgép mérnökség számára

Miért dobja el a meglévő régebbi képernyőket, ha egyszerű frissítést biztosíthat számukra?  A ComPeri GmbH átfogó Digital Signage rendszert fejlesztett ki két MTU Aero Engines helyszínre.  Ez a rendszer ökológiai és gazdaságossági okokból régebbi kijelzőket integrált egy egyedileg programozott Easyscreen alkalmazás segítségével.

KNAPP AG – Reflektorfényben az ipari innováció

Az intelligens megoldások megérdemlik, hogy megértsék és csodálják őket.  A médiatechnológia és a digitális tartalom menedzsment kombinálásával a KNAPP AG Graz-i bemutatóterme éppen ezt éri el: áthidalja az innováció és az ügyfelek közötti távolságot.

A CX területért felelős vezetők túlságosan optimisták a 2023-as költségvetésüket illetően

Kihívásokkal teli időszak ez az ügyfélélmény (CX) területért felelős vezetők számára: a vállalatok most nem tudnak összpontosítani az ügyfelekre, az ügyfelek elvárásai eközben folyamatosan emelkednek, a gazdaság pedig egyre turbulensebbé válik.  E kihívások ellenére a CX-területért felelős vezetők 82%-a azt jósolja, hogy a következő 12 hónapban költségvetése emelkedni fog a Forrester új adatai szerint.  A…

Tanúsítvány a pénzügyileg legstabilabb cégeknek

A Dun & Bradstreet nemzetközi üzleti információszolgáltató és -minősítő minden működő vállalkozás pénzügyi stabilitását, üzleti megbízhatóságát osztályozza egy folyamatosan visszamért és bizonyított, nemzetközi szakértők által kialakított módszertan alapján. Így került kiválasztásra cégünk, az Xperion Kft. is, mint a pénzügyileg legstabilabb cégek egyike. Nagy megtiszteltetés cégünk számára, hogy a Dun & Bradstreet objektív cégminősítése alapján a…

Az EX-től a CX-ig, és tovább – a bevételnövekedés felé

Egy friss kutatás arra világított rá, hogy az EX és CX és a „revenue growth”, komolyan összefonódik, de nem bonyolult matematikai formulákon át, hanem az employee experience (EX) javítása javítja a customer experience-t (CX-t), ami bevételnövekedést eredményez. Ha tehát a menedzsment csak a CX-re fókuszál, nem foglalkozik az EX-szel, az olyan, mint ha pénzt hagyna az asztalon.

14 okos módszer az ügyfélélmény javítására a technológia használatával

A siker kulcstényezője, hogy az ügyfelek milyen tapasztalattal rendelkeznek az Ön vállalkozásával való együttműködés során. Amennyiben az ügyfelei zökkenőmentesen, kielégítően kommunikálnak Önnel – az első kapcsolatfelvételtől kezdve a tranzakció befejezéséig és azon túl is – az növeli mind a megtartási adatokat, mind annak valószínűségét, hogy a meglévő ügyfelek másoknak is ajánlják vállalkozását.

Az ügyfél- és munkavállalói tapasztalatok legnagyobb hiányosságainak azonosítása

Az ügyfelek hűségének és bizalmának megszerzése világszerte a legtöbb vállalkozás egyik legfőbb prioritása. Az ügyfélélményre (CX) irányuló erőfeszítések azonban meghiúsulnak anélkül, hogy azonos hangsúlyt fektetnénk a munkavállalói tapasztalatokra (EX). Azáltal, hogy mind az ügyfél-, mind a munkavállalói tapasztalatokat előtérbe helyezik, a vezető szervezetek hosszú távú pozitív hatásokat tapasztalhatnak.

Hűséget és bevételt növelő digitális ügyfélélmény létrehozása

Az online világ rohamos tempóban halad, és a fogyasztók hozzászoktak a közvetlen és a zökkenőmentes interakciókhoz. Digitálisan átalakult korunkban mi ösztönzi a vásárlói lojalitást, növeli az értékesítést és javítja a növekedést? Digitális ügyfélélmény, amely zökkenőmentes és egyszerű, előre látja és reagál az ügyfelek igényeire, és valóban megérti őket.

Hogyan optimalizálható az ügyfelek utazása az üzleti intelligencia segítségével

Szolgáltatóként fontos, hogy folyamatosan optimalizáljuk működésünket. A megfelelő adatok összegyűjtése az első lépés, és nagyszerű lehetőségek nyílnak a várakozási idő csökkentésére, az ügyfélélmény javítására és a fejlesztendő területek azonosítására. Ez a cikk elmagyarázza, hogyan segítheti az üzleti intelligencia a szolgáltatókat az ügyfelek útjainak optimalizálásában.