Az omni-channel az újdonság – hol van a zökkenő?

Egy közelmúltban készült tanulmány szerint egy átlagos ember naponta (döbbenetes) mintegy 85 alkalommal ellenőrzi az okostelefonját! Nézzen csak körül a boltokban és kávézókban, buszokon és vonatokon – vagy akár séta közben az utcán: majdnem mindenki az elektronikai eszközéhez van tapadva.

Újra beigazolódott – első a vásárló!

A Teleopti 1992-ben történt létrehozása óta fáradhatatlanul dolgozik azon, hogy növelje a munkavállalói elkötelezettséget és elégedettséget – ahogy a saját, belső szervezetükben, úgy a munkaerő-gazdálkodási megoldásaik tekintetében is. Eredményeiket a rangos 2016 EMEA Customer Value Leadership díjjal jutalmazta az elismert szaktanácsadó, a Frost&Sullivan.

A workforce management (munkaerő-gazdálkodás) megtérülése

Hogyan hasznosíthatja a workforce managementet (munkaerő-gazdálkodást) beruházásának gyors és egyszerű megtérülése érdekében? A Teleopti szeretne megosztani Önnel néhány gyors és egyszerű, valódi lehetőséget, amely azonnal sikert hoz az ügyfélkapcsolati rendszerében.

Virtuális „Buszmegálló Áruház” Hollandiában

A holland Jumbo áruház – mely a piacvezető áruházláncok egyike – virtuális buszmegálló áruházak kialakításával kísérletezik Hollandiában, Utrecht városában. A buszmegálló áruház árukínálata a vásárlóik körében legnépszerűbbnek bizonyult termékekből áll. A kiválasztott árucikkek gyorsan feldolgozásra kerülnek, és a ’Jumbo app” alkalmazásával egy virtuális bevásárló listára kerülnek.

Qmatic az NRF Big Show Expo kiállításon

Január 15 és 17 között, a Qmatic csatlakozott 35 ezer kiskereskedelmi szakemberhez a 106.ik éves NRF Big Show Expo kiállításon. A legtöbb beszélgetés középpontjában a téma az ügyfelek márkával kapcsolatos élményének magasabb szintű létrehozása volt és az, hogy a piac szereplői milyen eszközöket tudnak felhasználni az ügyfél adatok megszerzésének és az érintkezési felületek személyessé tételének…