Újra beigazolódott – első a vásárló!

A Teleopti 1992-ben történt létrehozása óta fáradhatatlanul dolgozik azon, hogy növelje a munkavállalói elkötelezettséget és elégedettséget – ahogy a saját, belső szervezetükben, úgy a munkaerő-gazdálkodási megoldásaik tekintetében is. Eredményeiket a rangos 2016 EMEA Customer Value Leadership díjjal jutalmazta az elismert szaktanácsadó, a Frost&Sullivan.

Proven right again – the customer comes first!

Since Teleopti’s inception in 1992, we’ve been working relentlessly on raising employee engagement and satisfaction – both in our own internal operations and in our workforce management (WFM) solution. Our efforts have now been rewarded with the prestigious 2016 EMEA Customer Value Leadership Award from growth consultancy, Frost & Sullivan.

Omni-channel is hot news so where’s the hitch?

A recent study found the average person checks his or her smartphone a staggering 85 times a day! And just look around in shops and cafés, on buses and trains – even while walking in the street: almost everyone is glued to a personal electronic device.

Az omni-channel az újdonság – hol van a zökkenő?

Egy közelmúltban készült tanulmány szerint egy átlagos ember naponta (döbbenetes) mintegy 85 alkalommal ellenőrzi az okostelefonját! Nézzen csak körül a boltokban és kávézókban, buszokon és vonatokon – vagy akár séta közben az utcán: majdnem mindenki az elektronikai eszközéhez van tapadva.