AVIS és Qmatic

Az Avis a világ leghíresebb autóbérléssel foglalkozó márkák egyikének számít, közel 5450 irodával rendelkezik 165 különböző országban. Az autóbérlés piacán valóban hosszú történelmi innovációs múlttal büszkélkedik illetve, nemzetközi szinten a vásárlói hűségprogram egyik világ vezető márkája. Az Avis költségvetési csoporthoz tartozik, mely világszerte működteti és irányítja a márka engedélyeit.

Qmatic és a moziélmény

A Cinesa Spanyolország vezető mozivászon vállalata, közel 22 millió nézővel büszkélkedhet, valamint a filmszínházat tekintve is vezető szerepet tölt be hiszen több, mint 500 kiterjesztett székhellyel rendelkezik tartományi fővárosokban. Cinesa a technológia és kényelem elkötelezettje, miközben vásárlóinak a lehető legkiválóbb moziélményt biztosítja.

Az online és offline értékesítési innovációk közötti szakadék áthidalása

Esetleg tapasztalt bármiféle hiányosságot a felhasználói élményt tekintve? Szakadék áthidalása a bolti és online értékesítési innováció között. Miközben az online áruházak hatalmas lépésekkel törnek a technológia felé, növelve a felhasználói élményt, mindeközben több sikeres vásárlást is eredményez, a bolti eladásokat ezáltal maga mögé taszítva. Nos, most áthidalhatja ezt a problémát.

Bridging the gap between online and in-store sales innovation

Is there a gap in your customer experience? Bridging the gap between online and in-store sales innovation. While online stores continue to make strides in technology that improves the customer experience and drives more sales, in-store is being left behind. Here’s how you can bridge it.

Qmatic – Sorszámhúzás akár mobilon is

A mobiltelefonos sorszámfoglalás az Orchestra összcsatornás ügyfélvárakoztatást megvalósító vállalati platformjain keresztül történik. A vásárlói élmény stratégia jövőbeni sikeréhez olyan extra szolgáltatások járulnak hozzá, mint például az időpontfoglalás és erőforrás menedzsment, a visszajelzések online feldolgozása, a digitális aláírás, a kontextus marketingben rejlő lehetőségek vagy éppen a vállalati mobiltelefonos alkalmazások.

Meet the new Mobile Ticket – taking virtual queue management to a new level

Mobile Ticket connects to Orchestra, an enterprise platform to manage omnichannel customer journeys. Orchestra future proof’s your customer experience strategy with bolt-on modular packages including appointment and resource management, online collection processing, digital signage, context marketing opportunities and staff mobile applications.

Five reasons Toys R Us failed

“It’s a magical place. We’re on our way there.” The old Toys R Us jingle has worn thin. Now it’s on its way out. The retailer’s UK arm has gone into administration, putting thousands of jobs at risk. It isn’t that we have stopped indulging our children’s demands.

5 ok, amiért a Toys R Us elbukott

„Ez egy varázslatos hely. Úton vagyunk oda.” A régi, úgynevezett ’R Us’ játékok ma már nem sikeresek. Valójában hanyatlásnak indultak. Az Egyesült Királyság kiskereskedelmi üzletága fizetésképtelenné vált, így több ezer ott dolgozó munkahelye is veszélybe került. Ez nem arról szól, hogy abbahagytuk volna a gyermekek igényeinek kielégítését.