A Munkaerő menedzsment az a folyamat, amellyel az ügyfeleit támogató, kiszolgáló szervezetben a megfelelő ember, a megfelelő kompetenciákkal, a megfelelő helyen és időben áll rendelkezésre – függetlenül a kapcsolattartás típusától.
.
A Munkaerő menedzsment az a folyamat, amellyel az ügyfeleit támogató, kiszolgáló szervezetben a megfelelő ember, a megfelelő kompetenciákkal, a megfelelő helyen és időben áll rendelkezésre – függetlenül a kapcsolattartás típusától.
.
Cégünk a Teleopti cég partnereként a tervezés, bevezetés és üzemeltetés területét is lefedve nyújtunk kulcsrakész megoldást.
Meglévő interfészek biztosítják a gyorsabb és zökkenőmentesebb bevezetést, forrás rendszerek integrálását (pl.: Qmatic Orchestra interfész).
Testre szabható megoldásunkkal ez már nem probléma.
A megoldás ezeket és a múltbeli terv/tény adatokat is figyelembe véve teszi lehetővé a legoptimálisabb emberi erőforrás gazdálkodást.
A megoldás felhőszolgáltatásként (SaaS) is elérhető, havidíjas konstrukcióban.
A Teleopti WFM világszínvonalú munkaerő menedzsment megoldás, amely magában foglal minden olyan funkciót, amellyel optimalizálhatja munkatársai beosztásátés az ügyfelei kiszolgálását.
Minden biztosított ahhoz, hogy hatékonyan kezelheti munkatársai beosztását, a jövőbeli igényeket, időzített automatizmusokat és kialakíthat akkurátus, átgondolt jelentéseket, hogy javítsa az általános ügyfélszolgálati működést.
A Teleopti WFM világszínvonalú munkaerő menedzsment megoldás, amely magában foglal minden olyan funkciót, amellyel optimalizálhatja munkatársai beosztásátés az ügyfelei kiszolgálását.
Minden biztosított ahhoz, hogy hatékonyan kezelheti munkatársai beosztását, a jövőbeli igényeket, időzített automatizmusokat és kialakíthat akkurátus, átgondolt jelentéseket, hogy javítsa az általános ügyfélszolgálati működést.
A Teleopti WFM megoldása kiemelkedő munkaerő menedzsment megoldás, amely magában foglal minden szükséges elemet, hogy megtervezhesse és sikeresen működtethesse a contact center, back office, fióktelep vagy ügyfélszolgálati operációt.
A megoldás olyan funkciókat tartalmaz, mellyel teljeskörűen menedzselheti munkatársai beosztását, pontosabb előzetes becsléseket készíthet, automatikus időzítéseket alakíthat ki, riportokat és analíziseket készíthet a napi operációfolyamatos fejlesztése érdekében.
Ebben segítségére lesznek valós idejű eszközök, önkiszolgáló funkciók, WFO integráció, bérszámfejtés integráció és 3rd party kiegészítő modulok.
A Teleopti WFM megoldása kiemelkedő munkaerő menedzsment megoldás, amely magában foglal minden szükséges elemet, hogy megtervezhesse és sikeresen működtethesse a contact center, back office, fióktelep vagy ügyfélszolgálati operációt.
A megoldás olyan funkciókat tartalmaz, mellyel teljeskörűen menedzselheti munkatársai beosztását, pontosabb előzetes becsléseket készíthet, automatikus időzítéseket alakíthat ki, riportokat és analíziseket készíthet a napi operációfolyamatos fejlesztése érdekében.
Ebben segítségére lesznek valós idejű eszközök, önkiszolgáló funkciók, WFO integráció, bérszámfejtés integráció és 3rd party kiegészítő modulok.
Mi segítünk megtalálni Önnek az iparágához és folyamataihoz leginkább illeszkedő megoldást.
Pontosan tudjuk, hogy mire egy projekt eljut az ötlettől a megvalósítás fázisába, mennyi beszélgetés, információ gyűjtés, egyeztetés szükséges. Hívjon minket és vegyük át kérdéseit!