Hogyan mérhető a látogatók száma a kiskereskedelmi üzletben?

A legtöbb látogatószámláló rendszer érzékelőket használ a kiskereskedelmi üzlet forgalmának kiszámításához. Infravörös és egyéb technológiák segítségével számolja a kiskereskedelmi üzletekbe érkező és onnan kilépő látogatókat. Ebben a blog-bejegyzésben az infravörös technológia használatának fontosságáról olvashat.

How to measure number of visitors in retail store?

Most visitor counting system make use of sensors in counting retail store traffic. It counts visitors coming in and going out of retail stores by using an infrared and other technology. You can read about the importance of using infrared technology in this blog post.

Mi a „vásárlói út”?

Az ügyfél útja az az út, amelyet az ügyfél bejár, a különböző érintési pontok és a szervezetekkel folytatott interakciók között. Amikor ügyfélutazásról beszélünk, a hangsúly az ügyfélen van. Tudjuk kik ők? Hogyan viselkednek? Milyen igényeik vagy elvárásaik vannak? Mely tényezők késztetik őket a termék megvásárlására? Ezekre a kérdésekre a válaszok alapvető fontosságúak ahhoz, hogy megértsük…

What is the customer journey?

The customer journey is the path that a customer walks, between the different touchpoints and interactions with an organization. When we talk about the customer journey the central focus is on the customer. Do we know who they are? How they behave? What are their needs or expectations? Which factors make them buy a product? The…

Mennyire jól ismeri vásárlóinak új döntéshozatali útját?

A vásárlók döntéshozatali útja új formát öltött napjainkban digitális formában, melyet felgyorsított a COVID-19 megjelenése. Ezt az útvonalat szükséges feltérképezni, mivel az ez a térkép gyakran az első lehetőség hogy betekinthessünk a végfelhasználói élménybe, megértsük ügyfeleink kívánságait, igényeit és fájdalmi pontjait a döntéshozatalhoz vezető út során.

Do You Know Your New Customer Journeys?

New customer journeys are emerging as digital adoption accelerates during COVID-19. These are journeys you’ll want to map, because a journey map is often the first opportunity to view the end-to-end customer experience and understand the wants, needs, and pain points of your customers as they navigate that journey.