Mindent a felhasználói élményért.

Nemcsak az e-közigazgatási szolgáltatások digitalizálását emeli magasabb szintre a Nemzeti Digitális Állampolgárság Program, de sok esetben maga az ügyintézés folyamata és szemlélete is gyökeresen átalakul 2026-ig. Egyszerűsítés, felhasználói élmény, állampolgári elégedettség, az ügyintézés optimalizálása – a fenti kifejezések kapnak kulcsszerepet a kormány által karácsony előtt elfogadott Programban.  

Viszlát Solo!

SOLO ELADÁS VÉGE BEJELENTÉS A SOLO értékesítésének / életciklusának végét bejelentő közleménye QMATIC bejelenti a SOLO értékesítésének és élettartamának végét. Az utolsó nap a SOLO megvásárlására (utolsó vásárlás) 2022. június 30. közvetlen értékesítésünk esetén Az utolsó nap a SOLO megvásárlására (utolsó vásárlás) 2023. június 30. partneri értékesítésünk esetén.   1. Táblázat SOLO – Az életciklus…

MTU Aero Engines – Zöldebb tartalom menedzsment a repülőgép mérnökség számára

Miért dobja el a meglévő régebbi képernyőket, ha egyszerű frissítést biztosíthat számukra?  A ComPeri GmbH átfogó Digital Signage rendszert fejlesztett ki két MTU Aero Engines helyszínre.  Ez a rendszer ökológiai és gazdaságossági okokból régebbi kijelzőket integrált egy egyedileg programozott Easyscreen alkalmazás segítségével.

KNAPP AG – Reflektorfényben az ipari innováció

Az intelligens megoldások megérdemlik, hogy megértsék és csodálják őket.  A médiatechnológia és a digitális tartalom menedzsment kombinálásával a KNAPP AG Graz-i bemutatóterme éppen ezt éri el: áthidalja az innováció és az ügyfelek közötti távolságot.

A CX területért felelős vezetők túlságosan optimisták a 2023-as költségvetésüket illetően

Kihívásokkal teli időszak ez az ügyfélélmény (CX) területért felelős vezetők számára: a vállalatok most nem tudnak összpontosítani az ügyfelekre, az ügyfelek elvárásai eközben folyamatosan emelkednek, a gazdaság pedig egyre turbulensebbé válik.  E kihívások ellenére a CX-területért felelős vezetők 82%-a azt jósolja, hogy a következő 12 hónapban költségvetése emelkedni fog a Forrester új adatai szerint.  A…

Tanúsítvány a pénzügyileg legstabilabb cégeknek

A Dun & Bradstreet nemzetközi üzleti információszolgáltató és -minősítő minden működő vállalkozás pénzügyi stabilitását, üzleti megbízhatóságát osztályozza egy folyamatosan visszamért és bizonyított, nemzetközi szakértők által kialakított módszertan alapján. Így került kiválasztásra cégünk, az Xperion Kft. is, mint a pénzügyileg legstabilabb cégek egyike. Nagy megtiszteltetés cégünk számára, hogy a Dun & Bradstreet objektív cégminősítése alapján a…

Az EX-től a CX-ig, és tovább – a bevételnövekedés felé

Egy friss kutatás arra világított rá, hogy az EX és CX és a „revenue growth”, komolyan összefonódik, de nem bonyolult matematikai formulákon át, hanem az employee experience (EX) javítása javítja a customer experience-t (CX-t), ami bevételnövekedést eredményez. Ha tehát a menedzsment csak a CX-re fókuszál, nem foglalkozik az EX-szel, az olyan, mint ha pénzt hagyna az asztalon.

14 okos módszer az ügyfélélmény javítására a technológia használatával

A siker kulcstényezője, hogy az ügyfelek milyen tapasztalattal rendelkeznek az Ön vállalkozásával való együttműködés során. Amennyiben az ügyfelei zökkenőmentesen, kielégítően kommunikálnak Önnel – az első kapcsolatfelvételtől kezdve a tranzakció befejezéséig és azon túl is – az növeli mind a megtartási adatokat, mind annak valószínűségét, hogy a meglévő ügyfelek másoknak is ajánlják vállalkozását.

Az ügyfél- és munkavállalói tapasztalatok legnagyobb hiányosságainak azonosítása

Az ügyfelek hűségének és bizalmának megszerzése világszerte a legtöbb vállalkozás egyik legfőbb prioritása. Az ügyfélélményre (CX) irányuló erőfeszítések azonban meghiúsulnak anélkül, hogy azonos hangsúlyt fektetnénk a munkavállalói tapasztalatokra (EX). Azáltal, hogy mind az ügyfél-, mind a munkavállalói tapasztalatokat előtérbe helyezik, a vezető szervezetek hosszú távú pozitív hatásokat tapasztalhatnak.

Hűséget és bevételt növelő digitális ügyfélélmény létrehozása

Az online világ rohamos tempóban halad, és a fogyasztók hozzászoktak a közvetlen és a zökkenőmentes interakciókhoz. Digitálisan átalakult korunkban mi ösztönzi a vásárlói lojalitást, növeli az értékesítést és javítja a növekedést? Digitális ügyfélélmény, amely zökkenőmentes és egyszerű, előre látja és reagál az ügyfelek igényeire, és valóban megérti őket.