Certificate for companies with the steadiest financial standing

Dun & Bradstreet, the international provider of business information and company ratings classifies the financial stability and business reliability of all enterprises based on a proven system, that has been designed by international experts, and whose operation is consistently measured. This is how our company, Xperion Ltd. has been chosen as one of the enterprises…

From EX to CX and beyond – to revenue growth

A recent research highlighted that EX and CX and “revenue growth” are seriously intertwined, but not through complicated mathematical formulas, but improving the worker experience (EX) improves the customer experience (CX), which revenue growth. If management only focuses on CX and doesn’t deal with EX, it’s like leaving money on the table.

Az EX-től a CX-ig, és tovább – a bevételnövekedés felé

Egy friss kutatás arra világított rá, hogy az EX és CX és a „revenue growth”, komolyan összefonódik, de nem bonyolult matematikai formulákon át, hanem az employee experience (EX) javítása javítja a customer experience-t (CX-t), ami bevételnövekedést eredményez. Ha tehát a menedzsment csak a CX-re fókuszál, nem foglalkozik az EX-szel, az olyan, mint ha pénzt hagyna az asztalon.

14 okos módszer az ügyfélélmény javítására a technológia használatával

A siker kulcstényezője, hogy az ügyfelek milyen tapasztalattal rendelkeznek az Ön vállalkozásával való együttműködés során. Amennyiben az ügyfelei zökkenőmentesen, kielégítően kommunikálnak Önnel – az első kapcsolatfelvételtől kezdve a tranzakció befejezéséig és azon túl is – az növeli mind a megtartási adatokat, mind annak valószínűségét, hogy a meglévő ügyfelek másoknak is ajánlják vállalkozását.

14 Smart Ways To Improve Your Customer Experience Using Technology

The experience your customers have when working with your business is a key factor in success. Ensuring your customers have seamless, satisfactory interactions with you—from when they first reach out through the completion of their transactions and beyond—will increase both your retention figures and the likelihood that existing customers will recommend your business to others.…