Do You Know the 3 P’s of a Remarkable Customer Journey?

There’s a tenet in customer organizations born from things like the Golden Rule or Dr. Maya Angelou’s often shared confession, “I’ve learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.”

Gartner marketing büdzsé kutatás 2016 – 2017

Köszönhetően a marketing vezetők növekvő befolyásának, ezen vezetők nagyobb felelősségvállalásával együttesen nőnek a marketing büdzsék is. A marketing vezetők technológiai költései közel elérik az informatikai terület technológiai költését.

Qmatic az NRF Big Show Expo kiállításon

Január 15 és 17 között, a Qmatic csatlakozott 35 ezer kiskereskedelmi szakemberhez a 106.ik éves NRF Big Show Expo kiállításon. A legtöbb beszélgetés középpontjában a téma az ügyfelek márkával kapcsolatos élményének magasabb szintű létrehozása volt és az, hogy a piac szereplői milyen eszközöket tudnak felhasználni az ügyfél adatok megszerzésének és az érintkezési felületek személyessé tételének…