Teleopti MyTime mobile application

Building on the popularity of MyTime, Teleopti’s web-based self-service tool for agents, we will be launching the MyTime mobile app this spring. The interactive MyTime application helps agents keep up to date with theirs and their team members’ schedules, track their performance, and, using add-on modules, take control of their vacation and working hours whenever, wherever.

Ismerje meg a Teleopti MyTime mobil alkalmazását

A MyTime – a Teleopti web-alapú, ügyfélszolgálati munkatársak részére fejlesztett eszközének népszerűségére építve, idén tavasszal bevezetésre kerül a MyTime mobil alkalmazás. Az interaktív MyTime alkalmazás segítségül szolgál az ügyfélszolgálati munkatársak részére a saját, illetve az általuk irányított csapat időbeosztásának naprakészen tartásában, teljesítményük nyomon követésében.

Ismeri a jellemző vásárlói útvonalak “3 P”-jét?

Létezik egy alapelv a fogyasztói szervezetek körében, amely egyfajta aranyszabályként működik, Dr Maya Angelou következő, gyakran idézett gondolatára építve: “Megtanultam, hogy az emberek elfelejtik, amit mondasz, és elfelejtik, amit teszel. Az egyetlen, amire emlékezni fognak az, hogy milyen érzéseket váltottál ki belőlük.” Pontosan igaz ez a vevőkkel közvetlen kapcsolatba lépő különféle szervezeteknél is.