Bridging the gap between online and in-store sales innovation

Is there a gap in your customer experience? Bridging the gap between online and in-store sales innovation. While online stores continue to make strides in technology that improves the customer experience and drives more sales, in-store is being left behind. Here’s how you can bridge it.

Qmatic – Sorszámhúzás akár mobilon is

A mobiltelefonos sorszámfoglalás az Orchestra összcsatornás ügyfélvárakoztatást megvalósító vállalati platformjain keresztül történik. A vásárlói élmény stratégia jövőbeni sikeréhez olyan extra szolgáltatások járulnak hozzá, mint például az időpontfoglalás és erőforrás menedzsment, a visszajelzések online feldolgozása, a digitális aláírás, a kontextus marketingben rejlő lehetőségek vagy éppen a vállalati mobiltelefonos alkalmazások.

Five reasons Toys R Us failed

“It’s a magical place. We’re on our way there.” The old Toys R Us jingle has worn thin. Now it’s on its way out. The retailer’s UK arm has gone into administration, putting thousands of jobs at risk. It isn’t that we have stopped indulging our children’s demands.

5 ok, amiért a Toys R Us elbukott

„Ez egy varázslatos hely. Úton vagyunk oda.” A régi, úgynevezett ’R Us’ játékok ma már nem sikeresek. Valójában hanyatlásnak indultak. Az Egyesült Királyság kiskereskedelmi üzletága fizetésképtelenné vált, így több ezer ott dolgozó munkahelye is veszélybe került. Ez nem arról szól, hogy abbahagytuk volna a gyermekek igényeinek kielégítését.