Mindent a vásárlóért

A digitális üzleti stratégiát kidolgozó informatikai vezetőknek szorosan együtt kell működniük a marketingesekkel a kritikus fontosságú ügyfélúttérkép elkészítésében. Talán visszavonhatatlanul megváltoztatta a vállalati felsővezetés dinamikáját a digitális korszak.Az informatikai és marketingrészlegek immár szorosan együttműködnek az új ügyfélközpontú technológiák kidolgozásában, ami annak elismerése, hogy közösen kell hozzájárulniuk cégük – és karrierjük – fejlődéséhez.

Miért hoznak jobb döntéseket azok, akik sok modellben gondolkodnak?

A szervezeteket elárasztják az adatok – kezdve a geokódolt tranzakciók adataitól a valós idejű webhelyforgalmon át egészen a társaság éves jelentéseinek szemantikai kvantifikációjáig. Mindezen adatok és adatforrások csak akkor jelentenek értéket, ha használják is őket. Vagyis más szavakkal akkor jelentenek értéket, ha az adatokat modellbe foglalják.

Why “Many-Model Thinkers” Make Better Decisions

Organizations are awash in data — from geocoded transactional data to real-time website traffic to semantic quantifications of corporate annual reports. All these data and data sources only add value if put to use. And that typically means that the data is incorporated into a model.