Budapest Wine Festival 2023 – in Buda Castle
Xperion was a Digital Signage partner of Kóstolom Wine Bar Buda at Budapest Wine Festival 2023 – in Buda Castle. Please watch our video about the festival.
Xperion was a Digital Signage partner of Kóstolom Wine Bar Buda at Budapest Wine Festival 2023 – in Buda Castle. Please watch our video about the festival.
Rapid innovation in AI-assisted automation adds another layer of possibilities to what can be accomplished. How to deliver a better customer experience overall?
There’s a strong connection between investing in customer experience and increasing the bottom line. But what happens to CX budgets during economic uncertainty, inflation, and changing customer priorities?
Many organizations rely on external partners (or ‘intermediaries’) to support “their” customer experiences. But is it really “their” customer and “their” experience? Isn’t shared responsibility intrinsic to partnership? To be successful, the short answer is yes.
They believe that the best technology or the best product wins. But it often doesn’t. They fail to understand the many other factors at play, including the role of frictionless user experiences.
How are automated tools helping brick-and-mortar retailers expand basket sizes? Read about why the quality of data supporting A/B testing, upselling, cross-selling, and marketing efforts is essential for improving performance.
Despite constantly changing customer sentiment and strong economic headwinds, best-in-class digital brands power through and set the standard for excellence. “Understanding what these brands collectively do better than their peers can help CMOs develop roadmaps and leverage best practices to improve their own brands’ digital maturity,” says Matt Moorut, Director Analyst at Gartner.
With that in mind, here are ten ways that you can rock the customer experience in 2023.
Not only does the National Digital Citizenship Program raise the digitization of e-public administration services to a higher level, but in many cases the process and approach to administration itself will be radically transformed by 2026. Simplification, user experience, citizen satisfaction, optimization of administration – the above terms are given a key role in the…
Nemcsak az e-közigazgatási szolgáltatások digitalizálását emeli magasabb szintre a Nemzeti Digitális Állampolgárság Program, de sok esetben maga az ügyintézés folyamata és szemlélete is gyökeresen átalakul 2026-ig. Egyszerűsítés, felhasználói élmény, állampolgári elégedettség, az ügyintézés optimalizálása – a fenti kifejezések kapnak kulcsszerepet a kormány által karácsony előtt elfogadott Programban.
SOLO END-OF-SALE ANNOUNCEMENT End-of-Sale / End-of-Life Announcement for SOLO QMATIC announces the End-of-Sale and End-of-Life dates for SOLO. The last day to order SOLO (last time buy) is 30th of June 2022 for our direct sales. The last day to order SOLO (last time buy) is 30th of June 2023 for our partner sales …
SOLO ELADÁS VÉGE BEJELENTÉS A SOLO értékesítésének / életciklusának végét bejelentő közleménye QMATIC bejelenti a SOLO értékesítésének és élettartamának végét. Az utolsó nap a SOLO megvásárlására (utolsó vásárlás) 2022. június 30. közvetlen értékesítésünk esetén Az utolsó nap a SOLO megvásárlására (utolsó vásárlás) 2023. június 30. partneri értékesítésünk esetén. 1. Táblázat SOLO – Az életciklus…
Why discard existing older screens when you can give them an easy upgrade with easescreen? Our partner ComPeri GmbH developed a comprehensive Digital Signage system for two MTU Aero Engines locations. This system integrated older displays for ecological and economical reasons, using an individually programmed easescreen app.
Miért dobja el a meglévő régebbi képernyőket, ha egyszerű frissítést biztosíthat számukra? A ComPeri GmbH átfogó Digital Signage rendszert fejlesztett ki két MTU Aero Engines helyszínre. Ez a rendszer ökológiai és gazdaságossági okokból régebbi kijelzőket integrált egy egyedileg programozott Easyscreen alkalmazás segítségével.
Intelligent solutions deserve to be understood and admired. By combining media technology and digital signage, the KNAPP AG showroom in Hart bei Graz achieves just that: bridging the gap between innovation and customers.
Az intelligens megoldások megérdemlik, hogy megértsék és csodálják őket. A médiatechnológia és a digitális tartalom menedzsment kombinálásával a KNAPP AG Graz-i bemutatóterme éppen ezt éri el: áthidalja az innováció és az ügyfelek közötti távolságot.
It’s a challenging time for customer experience (CX) leaders: Companies have lost their focus on customers, customer expectations continue to rise, and the economy is becoming more turbulent. Despite these challenges, a whopping 82% of CX leaders predict that their budgets will rise in the next 12 months, according to new Forrester data. Forrester contends that CX…
Kihívásokkal teli időszak ez az ügyfélélmény (CX) területért felelős vezetők számára: a vállalatok most nem tudnak összpontosítani az ügyfelekre, az ügyfelek elvárásai eközben folyamatosan emelkednek, a gazdaság pedig egyre turbulensebbé válik. E kihívások ellenére a CX-területért felelős vezetők 82%-a azt jósolja, hogy a következő 12 hónapban költségvetése emelkedni fog a Forrester új adatai szerint. A…
Dun & Bradstreet, the international provider of business information and company ratings classifies the financial stability and business reliability of all enterprises based on a proven system, that has been designed by international experts, and whose operation is consistently measured. This is how our company, Xperion Ltd. has been chosen as one of the enterprises…
A Dun & Bradstreet nemzetközi üzleti információszolgáltató és -minősítő minden működő vállalkozás pénzügyi stabilitását, üzleti megbízhatóságát osztályozza egy folyamatosan visszamért és bizonyított, nemzetközi szakértők által kialakított módszertan alapján. Így került kiválasztásra cégünk, az Xperion Kft. is, mint a pénzügyileg legstabilabb cégek egyike. Nagy megtiszteltetés cégünk számára, hogy a Dun & Bradstreet objektív cégminősítése alapján a…
Egy friss kutatás arra világított rá, hogy az EX és CX és a „revenue growth”, komolyan összefonódik, de nem bonyolult matematikai formulákon át, hanem az employee experience (EX) javítása javítja a customer experience-t (CX-t), ami bevételnövekedést eredményez. Ha tehát a menedzsment csak a CX-re fókuszál, nem foglalkozik az EX-szel, az olyan, mint ha pénzt hagyna az asztalon.
A recent research highlighted that EX and CX and “revenue growth” are seriously intertwined, but not through complicated mathematical formulas, but improving the worker experience (EX) improves the customer experience (CX), which revenue growth. If management only focuses on CX and doesn’t deal with EX, it’s like leaving money on the table.
The experience your customers have when working with your business is a key factor in success. Ensuring your customers have seamless, satisfactory interactions with you—from when they first reach out through the completion of their transactions and beyond—will increase both your retention figures and the likelihood that existing customers will recommend your business to others.…
A siker kulcstényezője, hogy az ügyfelek milyen tapasztalattal rendelkeznek az Ön vállalkozásával való együttműködés során. Amennyiben az ügyfelei zökkenőmentesen, kielégítően kommunikálnak Önnel – az első kapcsolatfelvételtől kezdve a tranzakció befejezéséig és azon túl is – az növeli mind a megtartási adatokat, mind annak valószínűségét, hogy a meglévő ügyfelek másoknak is ajánlják vállalkozását.
Az ügyfelek hűségének és bizalmának megszerzése világszerte a legtöbb vállalkozás egyik legfőbb prioritása. Az ügyfélélményre (CX) irányuló erőfeszítések azonban meghiúsulnak anélkül, hogy azonos hangsúlyt fektetnénk a munkavállalói tapasztalatokra (EX). Azáltal, hogy mind az ügyfél-, mind a munkavállalói tapasztalatokat előtérbe helyezik, a vezető szervezetek hosszú távú pozitív hatásokat tapasztalhatnak.
Gaining customer loyalty and trust is a board-level priority for most businesses worldwide. But customer experience (CX) efforts will falter without an equal focus on employee experience (EX). By prioritizing both customer and employee experiences, leading organizations can see long-standing positive effects.
Az online világ rohamos tempóban halad, és a fogyasztók hozzászoktak a közvetlen és a zökkenőmentes interakciókhoz. Digitálisan átalakult korunkban mi ösztönzi a vásárlói lojalitást, növeli az értékesítést és javítja a növekedést? Digitális ügyfélélmény, amely zökkenőmentes és egyszerű, előre látja és reagál az ügyfelek igényeire, és valóban megérti őket.
The online world moves at a breakneck pace, and consumers have become accustomed to the immediacy and seamless interactions. In our digitally transformed age, what drives customer loyalty, boosts sales and improves growth? A digital customer experience that is glitch-free and easy, anticipates and reacts to customer needs, and truly understands them.
As a service provider, it’s important to optimize your operations continuously. Collecting the right data is the first step, and there are great opportunities to reduce queue times, enhance the customer experience and identify areas of improvement. This article will explain about how business intelligence can help service providers optimize their customer journeys.
Szolgáltatóként fontos, hogy folyamatosan optimalizáljuk működésünket. A megfelelő adatok összegyűjtése az első lépés, és nagyszerű lehetőségek nyílnak a várakozási idő csökkentésére, az ügyfélélmény javítására és a fejlesztendő területek azonosítására. Ez a cikk elmagyarázza, hogyan segítheti az üzleti intelligencia a szolgáltatókat az ügyfelek útjainak optimalizálásában.
A zökkenőmentes vásárlói utak azok, amelyek zökkenőmentesen reagálnak a vásárlói igényekre, előre jelzik a fogyasztói reakciókat, és követik a vásárlót a csatornákon, helyszíneken és érintkezési pontokon keresztül. Olyan élményeket teremtenek a vásárlók számára, amelyek javítják a vásárlás kényelmét és egyszerűségét, hűségre ösztönzi őket, javítják a jövedelmezőséget, ezzel versenyelőnyt teremtve a piacon.
Frictionless customer journeys are those that seamlessly react to customer needs, anticipate consumer responses, and follow the shopper across channels, locations, and touchpoints. They create experiences for customers that improve convenience and ease of shopping, drive loyalty, increase basket sizes, and improve profitability, ultimately creating competitive advantage in the market.
Sok vállalat kezdett bele az ügyfélélmény (CX) valamilyen formájú átalakításába. Míg az ilyen kezdeményezések terjedelme és érettsége eltérő, a szervezetek a CX-et a jövőbeli üzleti rugalmasság és növekedés megkülönböztető eszközeként használják. Az IDC Future Enterprise Resiliency and Spend (FERS) felméréséből származó adatok azt mutatják, hogy a szervezetek az ügyfélélmény javítását 2021-ben és azon túl is…
Many enterprises have embarked on some form of customer experience (CX) transformation. While such initiatives vary in terms of scope and maturity, organizations are using CX as a differentiating lever for future business resiliency and growth. In fact, data from IDC’s Future Enterprise Resiliency and Spend (FERS) survey show that organizations see improving Customer Experience as…
Customer experience is more important than ever. It’s experience, service and marketing all rolled into one. Customers notice almost everything. In fact, their brains are wired to make note of anything they don’t like. Call it a foible of the human spirit, but people tend to focus on the bad more than the good. Consequently,…
Az ügyfélélmény fontosabb, mint valaha. Az élmény, a szolgáltatás és a marketing egybeforrt. Az ügyfelek szinte mindent észrevesznek. Valójában az agyuk úgy van beállítva, hogy mindent megjegyezzen, ami nem tetszik nekik. Nevezzük az emberi lélek gyengeségének, de az emberek hajlamosak inkább a rosszra összpontosítani, mint a jóra. Következésképpen, mindent meg kell tennie azért, hogy minden…
In this article, we are going to explore when and why you may need to invest in digital transformation in order to optimize your brand’s customer experience. Let’s explore three areas where digital transformation can have a big impact on your CX.
Ebben a cikkben azt vizsgáljuk meg, hogy mikor és miért van szükség a digitális átalakulásba való befektetésre annak érdekében, hogy optimalizálja márkája ügyfélélményét. Vizsgáljunk meg három olyan területet, ahol a digitális átalakulás nagy hatással lehet a CX-re.
A CX átalakulásának az együttműködés a kulcsa Több száz ügyfélélmény (CX) esettanulmányt vizsgáltunk meg és találtunk egy közös szálat: az együttműködést. A sikeres CXO-k öt jellegzetes együttműködési stratégiával gyorsítják fel az átalakulást…
Collaboration Is The Key To CX Transformation We studied hundreds of customer experience (CX) case studies across and found a common thread: collaboration. Successful CXOs accelerate transformation with five distinctive collaboration strategies…
A múltban az ár erős hajtóerő volt a vásárlási döntések terén, de az elmúlt években a fogyasztói magatartásban változás következett be: A fogyasztók hajlandóak többet költeni a jobb vásárlói élményért. Az ügyfélélmény több, mint a vásárló és az eladó közötti interakció. Különösen a mai technológiákat figyelembe véve, a fogyasztói élményt több tényező alakítja. Íme, hat…
In the past, price has been a strong driving force in buying decisions, but in recent years there has been a shift in consumer buying behavior: Consumers are willing to spend more for a better customer experience. Customer experience is more than just an interaction between a customer and a salesperson. Especially considering today’s technology, consumer experience…
A COVID-19 bebizonyította, hogy szinte minden vállalkozásnak szüksége van arra, hogy újraértékelje technológiáját és folyamatait, hogy a zavaros időkben is folytatni tudja üzleti tevékenységét. Azonban, mivel a vállalatok arra törekszenek, hogy megtartsák vagy visszaszerezzék az ügyfeleket a COVID után, az ügyfélélmény egyértelmű megkülönböztető tényezőként jelent meg. Azok a szervezetek, amelyek kiemelten kezelik az élményt és…
COVID-19 demonstrated a real need for almost every business to re-evaluate their technology and processes to enable continuing business operations during turbulent times. But as companies strive to retain or reclaim customers post-COVID, customer experience has emerged as the clear differentiator. Organizations that prioritize the experience and emotional response a customer has in their interactions…
A digitális korban az ügyfélélmény a legfontosabb. Ma a vállalatok kétharmada kizárólag az ügyfélélmény alapján versenyez. A valóság az, hogy a mai vállalkozások olyan környezetben működnek, ahol legnagyobb versenytársaik csupán egy kattintásra vannak. Természetesen mindenki tudja, hogy a jobb kiszolgálás boldoggá teszi az ügyfeleket. De vajon a boldogabb ügyfelek nagyobb nyereséget eredményeznek?
In the digital age, customer experience is king. Today, two-thirds of companies compete on customer experience alone. The reality is that today’s businesses are operating in an environment where their top competitors are just a click away.Of course, everyone knows that better service makes for happy customers. But do happier customers translate to higher profits?
The customer journeys matter and we know the emotion matter too. It’s time to bring these two together and use journeys to design for the full scope of emotion. To compare customer journeys, we need to understand how to design for emotion
Az ügyfél által bejárt út számít, és mint tudjuk az érzelmek is. Itt az idő, hogy ezeket egyesítsük, és felhasználjuk ezeket az „utazásokat” a teljes körű tervezéshez. Ahhoz, hogy összehasonlítsuk a vásárlói utakat, meg kell értenünk, hogy hogyan alkalmazkodjunk az érzelmekhez.
Míg sokan elkezdtek digitális megoldásokat kínálni, a digitális ügyfélélmény javítása még mindig kihívást jelent. Ebben a cikkben az alábbi témákat tárgyaljuk ki: Hogyan javíthatjuk az ügyfélélményt digitális megoldásokkal, Tippek a digitális ügyfélélmény javításához.
While many have started to offer digital solutions, improving digital customer experience is still a challenge when everything is new. In this blog post, we will discuss the following topics: How to improve customer experience with digital solutions, Tips to improve digital customer experience.
You can use a real-time store traffic management to keep track of your store visitors in real time, real time people counting enables you to get notified when the visitation limit for your shopping mall or retail store is nearly reached.
Valós idejű látogatói forgalom számlálással valós időben nyomon követheti az ügyféltér látogatóit. A látogatók valós idejű számlálása lehetővé teszi, hogy értesítést kapjon, amikor a bevásárlóközpont vagy kiskereskedelmi üzlet a látogatottsági korlátját majdnem elérte.
Az idősek vásárlási sávjától az éjszakai kijárási tilalomig a jelenlegi járványvédelmi intézkedések elégségesek lehetnek a vírus fékezésében, de a háziorvosok felkészítése mellett a tesztelési kapacitások növelése lenne a legfontosabb Pusztai Erzsébet infektológus szerint.
Current disease control measures are can be sufficient covered in curbing the virus, but in addition to training general practitioners, increasing testing capacity would be the most important, according to infectologist Erzsébet Pusztai.
Most visitor counting system make use of sensors in counting retail store traffic. It counts visitors coming in and going out of retail stores by using an infrared and other technology. You can read about the importance of using infrared technology in this blog post.
A legtöbb látogatószámláló rendszer érzékelőket használ a kiskereskedelmi üzlet forgalmának kiszámításához. Infravörös és egyéb technológiák segítségével számolja a kiskereskedelmi üzletekbe érkező és onnan kilépő látogatókat. Ebben a blog-bejegyzésben az infravörös technológia használatának fontosságáról olvashat.
The customer journey is the path that a customer walks, between the different touchpoints and interactions with an organization. When we talk about the customer journey the central focus is on the customer. Do we know who they are? How they behave? What are their needs or expectations? Which factors make them buy a product? The…
Az ügyfél útja az az út, amelyet az ügyfél bejár, a különböző érintési pontok és a szervezetekkel folytatott interakciók között. Amikor ügyfélutazásról beszélünk, a hangsúly az ügyfélen van. Tudjuk kik ők? Hogyan viselkednek? Milyen igényeik vagy elvárásaik vannak? Mely tényezők késztetik őket a termék megvásárlására? Ezekre a kérdésekre a válaszok alapvető fontosságúak ahhoz, hogy megértsük…
A streaming szolgáltatások változtattak tartalomfogyasztási szokásainkon?
New customer journeys are emerging as digital adoption accelerates during COVID-19. These are journeys you’ll want to map, because a journey map is often the first opportunity to view the end-to-end customer experience and understand the wants, needs, and pain points of your customers as they navigate that journey.
A vásárlók döntéshozatali útja új formát öltött napjainkban digitális formában, melyet felgyorsított a COVID-19 megjelenése. Ezt az útvonalat szükséges feltérképezni, mivel az ez a térkép gyakran az első lehetőség hogy betekinthessünk a végfelhasználói élménybe, megértsük ügyfeleink kívánságait, igényeit és fájdalmi pontjait a döntéshozatalhoz vezető út során.
The pandemic has set a new standard for the pace of change. In the past, we have euphemized “overnight disruption” to mean a few months to a few years for changes to unfold, which seemed fast. We live in a new world, where overnight disruption literally means overnight. This represents a radical shift in our mental model of the world, and it is something we are all coping with.
A világjárvány új mércét állított fel a változás ütemére. A múltban az „egyéjszakás zavar” eufemizálását néhány hónaptól néhány évig tartó időszakra utalták a változások kibontakozására, amelyek gyorsnak tűntek. Egy új világban élünk, ahol az “egyéjszakás zavar” szó szerint egy éjszakát jelent. Ez radikális változást jelent a világ mentális modelljében, és ezzel mindannyian megküzdünk.
Worldwide IT spending is now expected to decline 2.7% in constant currency terms this year as COVID-19 impacts the global economy and forces many organizations around the world to respond with contingency planning and spending cuts in the short term.
Az IT-kiadások világszerte várhatóan 2,7% -kal csökkennek állandó pénznemben ebben az évben, mivel a COVID-19 befolyásolja a globális gazdaságot, és sok szervezetet kényszerít szerte a világon, hogy rövid távon reagáljon készenléti tervekre és kiadások csökkentésére.
Transformational times like these create opportunities for your firm to introduce net-new services that extend your market value.
Az ilyen átalakulási idők lehetőséget teremtenek a vállalkozásának új, nettó szolgáltatások bevezetésére, amelyek növelik a piaci értéket.
Every customer journey, as simple as it looks, happens in a more and more complex ecosystem. Think about your last online purchase: You interacted with an online store, on your computer or your mobile, and got your order delivered at home as planned. Simple?
Minden vásárló útja, olyan egyszerű ahogy látszik, egyre összetettebb ökoszisztémákban zajlik. Gondoljon az utolsó online vásárlására: Ön online áruházzal kapcsolatba lépett, számítógépen vagy mobilján, és megrendelését a tervek szerint otthon kézbesítette. Egyszerű?
A Honor a Canalys piackutató céggel készített kutatásában az okoseszközök használatát és az ezekből felépülő ökoszisztémák adaptációját elemezte, melynek eredményei alátámasztják a hordozható, intelligens eszközök iránti igény növekedését – írja a cég közleményében.
According to Honor’s research made by Canalys, the number of shipped smart devices in the world would exceed three billion units by 2023, including smartphones, computers, tablets, smart bracelets, smart speakers and earphones. With its 500 million shipped units, the European market will have 17% of this total by 2023, being the third largest market…
While the world has been watching the revolutionary innovations, and has been guessing when the big inventions would start commercially, the experts of SAP focus on invisible, though major changes at the levels of corporate, business and social operations. SAP experts don’t exclude the emerge of a ‘New World Order’, but we could see many…
Miközben a világ elsősorban a forradalmi újításokra figyel, és azt találgatja, hogy a nagy találmányok mikor kerülnek polgári forgalomba, addig az SAP szakértői a vállalati, üzleti, társadalmi működés modelljeinek szintjén mutatkozó láthatatlan, de annál nagyobb horderejű változásokra fókuszálnak, amelyeket a technológia inspirál.
Learn how to remain competitive in the digital economy by becoming a “Digital Innovation Factory” that produces software as well as consumes it:
Tanulja meg, hogyan lehet versenyképes maradni a digitális gazdaságban azáltal, hogy „digitális innovációs gyárrá” válik, amely úgy készíti szoftvereit ahogy használja.
Deloitte’s 11th annual Tech Trends report provides insights and inspiration you will need for the digital journey ahead. Several of this year’s trends are responses to persistent IT challenges. Others represent technology-specific dimensions of larger enterprise opportunities. All are poised to drive significant change and transform business in unpredictable ways.
A Deloitte tizenegyedik éves Tech Trends jelentése olyan betekintést és inspirációt nyújt, amelyre szüksége lesz a következő digitális utazáshoz. Az idei év számos tendenciája a tartós informatikai kihívásokra adott válasz. Mások a nagyobb vállalkozási lehetőségek technológia-specifikus dimenzióit képviselik. Mindegyik kész arra, hogy jelentős változásokat vezessen és kiszámíthatatlan módon átalakítsa az üzletet.
IN 2020, THE next stage of digital’s evolution welcomes us with the promise of emotionally intelligent interfaces and hyperintuitive cognitive capabilities that will transform business in unpredictable ways. Yet as we prepare for the coming decade of disruptive change, we would be wise to remember an important point about yesteryear’s leading-edge innovations.
2020-ban a digitális evolúció következő szakasza üdvözöl bennünket az érzelmileg intelligens interfészek és a hiperintuitív kognitív képességek ígéretével, amelyek kiszámíthatatlan módon átalakítják az üzletet. Ugyanakkor, amikor felkészülünk a zavaró változások elkövetkező évtizedére, bölcs dolog lenne emlékezni egy fontos pontra az elmúlt év legfontosabb újításaival kapcsolatban.
New breakthroughs promise emotionally intelligent interfaces and hyperintuitive cognitive capabilities. Can we architect systems that will both find the business value in tomorrow’s tech trends and remain viable for decades?
Az új áttörések érzelmileg intelligens felületeket és hiperintuitív kognitív képességeket ígérnek. Építhetünk-e olyan rendszereket, amelyek egyszerre találják meg az vállalati értéket a jövő technológiai trendjeiben, és évtizedekig életképesek maradnak?
We calculated it for you — at least if you are in one of the 15 industries that our new report “How Customer Experience Drives Business Growth, 2019” features. And if you aren’t, check out how we calculated the upside of CX (see below) so you can apply the same logic in your firm.
Kiszámoltuk számodra – ha a 15 iparág egyikébe tartozik amit a legújabb cikkünk a “Hogyan vezeti az ügyfél-élmény sikerre üzletét, 2019” bemutat. Ha nem tartozik közé, nézze meg hogyan kalkuláltuk ki az ügyfélélmény előnyét, így kiszámolhatja Ön is
Kiterjesztett valóság, digitális öltözék, blockchain – néhány idei hívószó a divatipar területéről. Ezekkel párhuzamosan egyre nagyobb az igény a szolgáltatások digitalizálására. Milyen technológiai trendek határozzák meg a 2020-as év divatiparát?
Augmented reality, digital clothing, blockchain – some buzzwords at fashion industry this year. In line with that, the demand for the digitalization of the services increases. According to the article of Vogue Business, the last year was mainly about technology developments at fashion companies, so to serve the changed needs. By the spread of 5G,…
Hyperautomation, blockchain, AI security, distributed cloud and autonomous things drive disruption and create opportunities in this year’s strategic technology trends.
A hiperautomáció, a blokklánc, az MI biztonság, az osztott felhő és az autonóm dolgok zavarokat okoznak és lehetőséget teremtenek az idei stratégiai technológiai trendekbe.
To optimize the passenger exprience, airports need accurate KPIs in all elements of their service delivery management. Passenger flow management is the best solution to meet this demand. Xovis PTS combines 3D sensors with a software solution to measure aand visualize the gathered data on real time dashboards.
Az utasélmény optimalizálása érdekében a repülőtereknek pontos KPI-kre van szükségük a szolgáltatásnyújtás minden elemében. Az utasforgalom menedzsment a legjobb megoldás ennek az igénynek a teljesítésére. A Xovis PTS a 3D érzékelőket egy szoftver megoldással ötvözi, hogy az összegyűjtött adatokat valós időben mérjék és megjelenítsék.
Radikális átalakuláson mennek át a hagyományos bankfiókok a világon. Igaz, a virtuális ügyfélcsatornák térnyerése és a készpénz visszaszorulása nem kérdőjelezi meg a fenntartásuk létjogosultságát, de digitalizált tanácsadói fiókokká, kávéval váró közösségi helyekké, okosfiókokká alakítják át őket.
As a valued partner of Teleopti, I wanted you to be among the first to hear our exciting news. I am proud to announce that Teleopti has been acquired by Calabrio, the customer experience intelligence company headquartered in Minneapolis, Minnesota, USA.
A teleopti értékes partnereként, elsőként szeretnélek tájékoztatni az izgalmas hírünkről. Örömmel értesítelek hogy a Teleoptit felvásárolta a Calabrio, az ügyfél-tapasztalati intelligenciával foglalkozó cég, melynek székhelye: USA Minneapolis Minnesota
Az elmúlt 10 évben jelentős változások léptek életbe az állami szektorban, hogy fel tudják venni a versenyt az új kihívásokkal. A növekvő társadalmi elvárások a kormány láthatóbb teljesítménye felé miatt a szervezetek nyomás alatt vannak, hogy gyors és egyszerű hozzáférést biztosítsanak az állampolgárok számára az innovatívabb szolgáltatásokhoz.
Over the last 10 years, the public sector has changed significantly as it strives to keep pace with new challenges. From increasing public expectations to the government’s more visible performance, organizations are under pressure to provide citizens with quick and easy access to more innovative services.
Best buys outnumber Apple stores 5 to 1 – Yet Apple makes 5x more in sales per store. In 2018 Apple’s customer loyalty note has hit an all-time high of over 90% – What makes Apple so successful?
5-ből 1 üzletben vásárolnak átlagon felül – Mégis az Apple boltjaiban 5x többet adnak el mint más üzletekben. 2018-ban a vásárlók több mint 90%-a törzsvásárló volt. – Mi teszi az Apple-t olyan sikeressé?
A posta az Egyesült Királyság legnagyobb kiskereskedelmi hálózata valamint az ország legnagyobb pénzügyi szolgáltatási lánca, mely több fiókkal van ellátva, mint az Egyesült Királyság összes bankja és lakóházépítő szövetkezete együttesen véve. A közvetlen kapcsolattartó csatornák száma egyre növekszik, mint például az erre szolgáló központok és online felületek.
The Post Office is the UK‘s largest retail network and the largest financial services chain in the country with more branches than all of the UK’s banks and building societies put together. It also has growing direct channels such as contact centres and online.
A Decathlon az egyik legismertebb és legkedveltebb sporteszközöket forgalmazó kiskereskedés a világon. A vállalat 27 országban több, mint 1100 üzletével büszkélkedik, naponta igyekszik a sport nyújtotta örömeit és előnyeit mindenki számára elérhetővé tenni.
Decathlon is one of the best-known and best-loved sports equipment retailers in the world. With over 1,100 shops in 27 countries, the company seeks on a daily basis to “make the pleasure and benefits of sport accessible to all”.
Skills for working processes to be learnt can be solvable by using micro-lessons in a more effective way than traditional courses. On the basis of the article released – at CIO.com – by Darren Winterford as the CEO of Ed Micro-learning, we are able to review the benefits of micro-learning.
A munkavégzéshez szükséges ismeretek elsajátítása hatékonyabban oldható meg mikroleckékkel, mint hagyományos tanfolyamokkal. Darren Winterford, az Ed Microlearning vezérigazgatójának a CIO.com portálon megjelent cikke alapján tekintjük át a mikrotanulás előnyeit.
Fogadja szeretettel a 22. Global Powers of Retailing kiadását, melyben 2017-ben a nyilvánosság számára is rendelkezésre álló adatok alapján, a világ 250 legkiemelkedőbb kiskereskedőjét ismerhetjük meg (a költségvetési évek 2018 júniusában véget értek), s olvashatunk azok teljesítményeiről geográfiai és termék-ágazat lebontásban.
Welcome to the 22nd edition of Global Powers of Retailing. The report identifies the 250 largest retailers around the world based on publicly available data for FY2017 (fiscal years ended through June 2018), and analyzes their performance across geographies and product sectors.
IT managers, processing the digital business strategy, should cooperate with marketers in order to manage the user heatmap as a crucial importance. Perhaps the digital period has irrevocably changed the dynamic of corporate management.
A kiskereskedelmi ipar jelentős változáson ment keresztül az elmúlt évtizedben és fejlődése továbbra is rohamosan nő. 2018-ban a digitális csatornák fejlődése kedvezett az Egyesült Államok kiskereskedelmének, a piaci eladás minden hónapban nőtt ezidáig a 2017-es rekordot megdöntve.
The retail industry has undergone a significant transformation over the past decade, and it continues to evolve quickly. Led by advancements in digital channels, 2018 has been kind to retail in the US, with the market reporting growth every month so far after a record-setting 2017.
A digitális üzleti stratégiát kidolgozó informatikai vezetőknek szorosan együtt kell működniük a marketingesekkel a kritikus fontosságú ügyfélúttérkép elkészítésében. Talán visszavonhatatlanul megváltoztatta a vállalati felsővezetés dinamikáját a digitális korszak.Az informatikai és marketingrészlegek immár szorosan együttműködnek az új ügyfélközpontú technológiák kidolgozásában, ami annak elismerése, hogy közösen kell hozzájárulniuk cégük – és karrierjük – fejlődéséhez.
A szervezeteket elárasztják az adatok – kezdve a geokódolt tranzakciók adataitól a valós idejű webhelyforgalmon át egészen a társaság éves jelentéseinek szemantikai kvantifikációjáig. Mindezen adatok és adatforrások csak akkor jelentenek értéket, ha használják is őket. Vagyis más szavakkal akkor jelentenek értéket, ha az adatokat modellbe foglalják.
Organizations are awash in data — from geocoded transactional data to real-time website traffic to semantic quantifications of corporate annual reports. All these data and data sources only add value if put to use. And that typically means that the data is incorporated into a model.
If you flash a glance on a study from 2015, you can see that most of the innovations mentioned in the study are becoming the part of the daily practice of retail trade. (Unfortunately, currently there are no newer published studies which are such detailed and exact like the one from 2015.)
Visszatekintve erre a 2015-ös tanulmányra (sajnos a témában nincsen jelenleg frissebb, hasonlóan részletes és precíz publikusan elérhető anyag), az abban felsorakoztatott újítások jó része ma már a napi kiskereskedelmi iparági gyakorlat részévé kezd válni.
NEW YORK (Reuters)- többek közt ingyenes Wi-Fi, kedvezményes cappuccino, illusztrációs anyagok és egy táncoló robot szerepelnek azon palettán, amellyel az egyesült államokbeli bankok igyekeznek meggyőzni az ügyfeleiket, hogy még az okostelefonok korában is megéri felkeresni egy bankfiókot.
NEW YORK (Reuters) – Free Wi-Fi, discounted cappuccinos, artwork, and a dancing robot are among the features banks across the United States are touting to convince customers that even in an era of smartphones it is still worth it to visit a bank branch.
When companies set off to build their BI applications, the most common mistake they’ll fall into is foregoing user interviews. We often hear: “But we already know what we want. Here’s a list of metrics we need displayed in this dashboard. Can’t you just design the dashboard based off of this?”
A felhasználókkal készített interjúk elhagyása az egyik leggyakoribb ballépése azoknak a cégeknek, amelyek üzleti intelligencia (BI) alkalmazásaikat dobják éppen piacra. Gyakran hangzik el tőlük a következő mondat: „Jól tudjuk, hogy mit akarunk. Íme a mérőszámok, amelyeket a kijelzőn szeretnénk látni. Ezt alapul véve már megtervezhető a kijelző, nem?”
Online sales increased at an astounding rate in the past few years, yet there are a lot of people who still prefer the more hands-on “going to the store” shopping experience. In the USA the total offline sales are 10X bigger than online. However, the online shopping business is growing 3x faster than offline.
Az elmúlt években az online értékesítés megdöbbentő mértékben nőtt, bár így is még sokan vannak, akik a valós bevásárlóközpontok vásárlási élményét élvezik. Az Egyesült Államokban a teljes offline értékesítés aránya 10x nagyobb, mint az online vásárlásoké. Azonban az online vásárlások mértéke 3x gyorsabban nő, mint az offline eladásoké.
A kiskereskedelem a reneszánsz korát éli. A nagy kiskereskedelmi bifurkáció: a kiskereskedelmi apokalipszis vajon miért egyezik meg a reneszánsszal.
Don’t believe everything you read about the #retailpocalypse. Retail’s going through a renaissance.
Az Avis a világ leghíresebb autóbérléssel foglalkozó márkák egyikének számít, közel 5450 irodával rendelkezik 165 különböző országban. Az autóbérlés piacán valóban hosszú történelmi innovációs múlttal büszkélkedik illetve, nemzetközi szinten a vásárlói hűségprogram egyik világ vezető márkája. Az Avis költségvetési csoporthoz tartozik, mely világszerte működteti és irányítja a márka engedélyeit.
A Cinesa Spanyolország vezető mozivászon vállalata, közel 22 millió nézővel büszkélkedhet, valamint a filmszínházat tekintve is vezető szerepet tölt be hiszen több, mint 500 kiterjesztett székhellyel rendelkezik tartományi fővárosokban. Cinesa a technológia és kényelem elkötelezettje, miközben vásárlóinak a lehető legkiválóbb moziélményt biztosítja.
Cinesa is Spain’s leading cinema screening company with 22 million viewers, and is also the leader in movie theaters, with more than 500 spread out among the main provincial capitals. Cinesa is committed to technology and comfort when it comes to offering its customers the best possible cinema experience.
Avis is one of the world’s most renowned car rental brands, with some 5,450 offices in more than 165 countries. It has a long history of innovation in the car rental industry and is one of the leading brands on an international level in terms of cus- tomer loyalty.
Esetleg tapasztalt bármiféle hiányosságot a felhasználói élményt tekintve? Szakadék áthidalása a bolti és online értékesítési innováció között. Miközben az online áruházak hatalmas lépésekkel törnek a technológia felé, növelve a felhasználói élményt, mindeközben több sikeres vásárlást is eredményez, a bolti eladásokat ezáltal maga mögé taszítva. Nos, most áthidalhatja ezt a problémát.
Is there a gap in your customer experience? Bridging the gap between online and in-store sales innovation. While online stores continue to make strides in technology that improves the customer experience and drives more sales, in-store is being left behind. Here’s how you can bridge it.
A mobiltelefonos sorszámfoglalás az Orchestra összcsatornás ügyfélvárakoztatást megvalósító vállalati platformjain keresztül történik. A vásárlói élmény stratégia jövőbeni sikeréhez olyan extra szolgáltatások járulnak hozzá, mint például az időpontfoglalás és erőforrás menedzsment, a visszajelzések online feldolgozása, a digitális aláírás, a kontextus marketingben rejlő lehetőségek vagy éppen a vállalati mobiltelefonos alkalmazások.
Mobile Ticket connects to Orchestra, an enterprise platform to manage omnichannel customer journeys. Orchestra future proof’s your customer experience strategy with bolt-on modular packages including appointment and resource management, online collection processing, digital signage, context marketing opportunities and staff mobile applications.
“It’s a magical place. We’re on our way there.” The old Toys R Us jingle has worn thin. Now it’s on its way out. The retailer’s UK arm has gone into administration, putting thousands of jobs at risk. It isn’t that we have stopped indulging our children’s demands.
„Ez egy varázslatos hely. Úton vagyunk oda.” A régi, úgynevezett ’R Us’ játékok ma már nem sikeresek. Valójában hanyatlásnak indultak. Az Egyesült Királyság kiskereskedelmi üzletága fizetésképtelenné vált, így több ezer ott dolgozó munkahelye is veszélybe került. Ez nem arról szól, hogy abbahagytuk volna a gyermekek igényeinek kielégítését.
A vevői életút menedzsment területén piacvezető Qmatic ma jelentette be, hogy bevezeti az Orchestra 7-et, az Orchestra vállalati platform új zászlóshajóját. Az Orchestra 7 megfelel az EU Általános Adatvédelmi Szabályozásának, teljes mértékben modulos szerkezetű, és a vevők előre összeállított „csomagokból” (pl. Click & Collect ) választhatnak kiskereskedelmi célokra, vagy akár egyénre is szabhatják ezeket.
Qmatic, the global leader in Customer Journey Management, today announces Orchestra 7, the new version of its flagship enterprise platform Orchestra. Orchestra 7 is GDPR ready, completely modular and customers can choose from pre-packaged solutions like Click & Collect for Retail or tailor a solution that matches their exact needs.
From the 5th to the 7th of February 2018, Qmatic Benelux invited partners from the Benelux and Central Europe for a 2-day team meeting focusing on sharing best practices, exchanging knowledge and driving sales. After an informal Meet & Greet, the official program started on Tuesday with a full day of workshops and presentations.
2018. február 5-7. között a Qmatic Benelux két napos találkozóra hívta üzleti partnereit a Benelux államokból és Közép-Európából, melyen a már bevált, jó gyakorlatok egymással való megosztására, tapasztalatcserére, illetve az értékesítés növelésére fókuszáltak.
Today Orchestra 7 was globally announced. Information about the product was made available via a news release that was published on our global web and distributed to select media. News was also published on Qmatic’s LinkedIn company page.
A mai napon nemzetközi szinten is bejelentésre került az Orchestra 7 indulása. A termékkel kapcsolatos információk elérhetők a nemzetközi weboldalunkon a termékről megjelent sajtóközleményünkben, egyes sajtóorgánumok számára is megküldésre kerültek, továbbá az erről szóló híreket a Qmatic vállalati LinkedIn oldalán is elérhetővé tettük.
Az adat az új pénz! Legalábbis azoknak a cégeknek, akik jól tudják hasznosítani, meg tudják védeni, ha kell, és jobban tudnak reagálni ügyfeleik igényeire. A Forbes összeállította, mik lesznek a legfontosabb trendek 2018-ban adatügyben.
There will be plenty of jobs in the future: You just won’t be able to do them. In the not-so-distant future, millions of workers will have different jobs than they have today. What those jobs will be exactly, is still very much up for debate.
A jövőben számos új típusú munka várható – Ön vajon melyikre lesz alkalmas? A nem túl távoli jövőben munkavállalók milliói a jelenlegitől teljesen eltérő munkát fognak végezni. Hogy mik lesznek pontosan ezek a munkák? – ezen még sokat lehetne vitatkozni.
A 2012-es bejelentéssel összhangban a Q-WIN és a Qmatic Suite alkalmazások gyártói (Qmatic) támogatása megszűnik 2017.12.31-én. Ez az alábbi változásokkal jár: A gyártó nem fogad további hibabejelentéseket ezen termékekkel kapcsolatban A gyártó nem ad ki hibajavításokat ezekre a szoftver termékekre Az alap programban lévő felmerülő esetleges hibák nem lesznek kijavítva
As communicated since December 2012, Q-WIN and Qmatic Suite will reach End of Life on December 31st2017. End of Life means: • Support: – No support will be given by Qmatic – No enhancements or corrections will be made by Qmatic – Bugs related to the core product will not be managed
Toys ‘R’ Us has filed for bankruptcy as it seeks to restructure $400 million in debt — the result of a $6.6 billion buyout from more than a decade ago that has slowed its physical and online growth.
Csődöt jelentett Amerika legnagyobb játékboltja a Toys “R” US. Az online boltok által kínált alacsony árakkal nem tudott versenyezni. 2013-ban még a legsűrűbben látogatott játékboltnak számított, de ez volt az utolső nyereséges évük is. A 2017-es statisztikák szerint a szülők leggyakrabban az Amazonról vásárolnak játékokat. Az elmúlt években 5 millárd dolláros hosszú távú adósságot halmoztak fel.
As the market for big data analytics rapidly expands to include mainstream customers, its important to know big data technologies that really matter.
Mivel a big data piaca gyorsan bővül, és magában foglalja a mainstream ügyfeleket is, fontos, hogy ismerje a big data technológiákat, amelyek valóban fontosak.
It’s not because of what’s happening now. It’s because of what happened in the past. And what’s coming next.
Nem azért, ami most történik. Azért, ami a múltban történt. És ami következik.
A 8.6-os verzió fő újítása a változások, illetve az azokkal kapcsolatban felmerülő különféle kérések hatékony kezelése, a használhatóság szem előtt tartásával. A megújított igénylési eljárás és a mobil önkiszolgáló portál összekötése segít a jobb munka/magánélet egyensúly kialakításában, miközben a munkafolyamatok gyors és zavartalan működése is biztosított.
In developing version 8.6, the focus for the Teleopti WFM team has been on helping our customers to effectively handle any changes or requests that come along. A large part of achieving this responsiveness is improving the speed and usability of each tool.
Building on the popularity of MyTime, Teleopti’s web-based self-service tool for agents, we will be launching the MyTime mobile app this spring. The interactive MyTime application helps agents keep up to date with theirs and their team members’ schedules, track their performance, and, using add-on modules, take control of their vacation and working hours whenever, wherever.
A MyTime – a Teleopti web-alapú, ügyfélszolgálati munkatársak részére fejlesztett eszközének népszerűségére építve, idén tavasszal bevezetésre kerül a MyTime mobil alkalmazás. Az interaktív MyTime alkalmazás segítségül szolgál az ügyfélszolgálati munkatársak részére a saját, illetve az általuk irányított csapat időbeosztásának naprakészen tartásában, teljesítményük nyomon követésében.
Ha az önkiszolgálás eredményességének maximalizálása a cél, a hangsúly legyen a stratégián és a megoldás bevezetésének tervezésén. Annica Ronquist, a Teleopti Global Costumer Operations and Services vezetője megosztotta velünk az 5 legjobb tippjét az önkiszolgálás sikere érdekében.
When it comes to reaping the full benefits of self-service, it is about planning and a well thought-out strategy. Annica Ronquist, Head of Global Customer Operations and Services at Teleopti, outlines 5 top tips for self-service success.
Létezik egy alapelv a fogyasztói szervezetek körében, amely egyfajta aranyszabályként működik, Dr Maya Angelou következő, gyakran idézett gondolatára építve: “Megtanultam, hogy az emberek elfelejtik, amit mondasz, és elfelejtik, amit teszel. Az egyetlen, amire emlékezni fognak az, hogy milyen érzéseket váltottál ki belőlük.” Pontosan igaz ez a vevőkkel közvetlen kapcsolatba lépő különféle szervezeteknél is.
There’s a tenet in customer organizations born from things like the Golden Rule or Dr. Maya Angelou’s often shared confession, “I’ve learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.”
Köszönhetően a marketing vezetők növekvő befolyásának, ezen vezetők nagyobb felelősségvállalásával együttesen nőnek a marketing büdzsék is. A marketing vezetők technológiai költései közel elérik az informatikai terület technológiai költését.
If budgets are an indicator of power and priorities, then marketers are leading the charge in a data-drive, digitally led world. Our fifth annual CMO Spend Survey shows how organizations are directing their spend.
Január 15 és 17 között, a Qmatic csatlakozott 35 ezer kiskereskedelmi szakemberhez a 106.ik éves NRF Big Show Expo kiállításon. A legtöbb beszélgetés középpontjában a téma az ügyfelek márkával kapcsolatos élményének magasabb szintű létrehozása volt és az, hogy a piac szereplői milyen eszközöket tudnak felhasználni az ügyfél adatok megszerzésének és az érintkezési felületek személyessé tételének…
From January 15 through 17, Qmatic joined 35,000 retail professionals for the 106th annual NRF Big Show Convention and Expo. We had a great time sharing information and learning about advances in retail and customer experience, networking with peers, and more.
A Dutch supermarket Jumbo, one of the market leaders, experiments with a virtual bus-stop-supermarket in the city of Utrecht, in The Netherlands.The bus-stop supermarket presents a selection of products, proven to be favourite buys for their customers. The items are processed quickly, scanned and added to a virtual shopping cart using the ‘Jumbo app’.
A holland Jumbo áruház – mely a piacvezető áruházláncok egyike – virtuális buszmegálló áruházak kialakításával kísérletezik Hollandiában, Utrecht városában. A buszmegálló áruház árukínálata a vásárlóik körében legnépszerűbbnek bizonyult termékekből áll. A kiválasztott árucikkek gyorsan feldolgozásra kerülnek, és a ’Jumbo app” alkalmazásával egy virtuális bevásárló listára kerülnek.
How can you leverage WFM to make quick-and-easy wins for your return on investment (ROI)? I’d like to share a couple of quick-and-easy, real-world scenarios that immediately will turn into wins for your contact center.
Hogyan hasznosíthatja a workforce managementet (munkaerő-gazdálkodást) beruházásának gyors és egyszerű megtérülése érdekében? A Teleopti szeretne megosztani Önnel néhány gyors és egyszerű, valódi lehetőséget, amely azonnal sikert hoz az ügyfélkapcsolati rendszerében.
A Qmatic büszke arra, hogy a Business and Industry Today az év virtual system supplier (virtuális rendszerszállító) vállalatának nevezte.
Qmatic are proud to have been named Virtual Systems Supplier Company of the Year by Business and Industry Today.
A Teleopti 1992-ben történt létrehozása óta fáradhatatlanul dolgozik azon, hogy növelje a munkavállalói elkötelezettséget és elégedettséget – ahogy a saját, belső szervezetükben, úgy a munkaerő-gazdálkodási megoldásaik tekintetében is. Eredményeiket a rangos 2016 EMEA Customer Value Leadership díjjal jutalmazta az elismert szaktanácsadó, a Frost&Sullivan.
Since Teleopti’s inception in 1992, we’ve been working relentlessly on raising employee engagement and satisfaction – both in our own internal operations and in our workforce management (WFM) solution. Our efforts have now been rewarded with the prestigious 2016 EMEA Customer Value Leadership Award from growth consultancy, Frost & Sullivan.
Magnus Geverts (Teleopti) véleménye szerint ideje felkészülni a chatbotok számának robbanásszerű növekedésére – a hatékony munkaerő-gazdálkodás (workforce management) érdekében, a HR-esek nagy örömére.
Magnus Geverts at Teleopti says it’s time to wise up to the explosive growth of Chatbots while keeping human agents happy with effective workforce management
A recent study found the average person checks his or her smartphone a staggering 85 times a day! And just look around in shops and cafés, on buses and trains – even while walking in the street: almost everyone is glued to a personal electronic device.
Egy közelmúltban készült tanulmány szerint egy átlagos ember naponta (döbbenetes) mintegy 85 alkalommal ellenőrzi az okostelefonját! Nézzen csak körül a boltokban és kávézókban, buszokon és vonatokon – vagy akár séta közben az utcán: majdnem mindenki az elektronikai eszközéhez van tapadva.
The Myfunwait® mobile app works with the company’s customer journey management platform to deliver an immersive experience.
A Myfunwait® mobil alkalmazás a Qmatic customer journey (vásárlói útvonal) menedzsment platformját használja a magával ragadó (immerzív) élmény átadása érdekében.
Mobile Connect App with Enhanced Connectivity and Simultaneous Multiple User Support Leads Key Features that Help Companies Improve Customer Experience
Mobiltelefonos alkalmazás megnövelt konnektivitással és többszörös egyidejű felhasználói támogatással – az alkalmazás legfontosabb jellemzői, melyek segítenek a vállalatoknak a vásárlói élmény növelésében.
Az egyre növekvő kiskereskedelmi piaci versenyben az in-store működés elemzésének képessége fontosabb, mint bármikor.
In the ever-growing competitive market of retail, the ability to analyse in-store performance has never been greater.