Mindent a felhasználói élményért.

Nemcsak az e-közigazgatási szolgáltatások digitalizálását emeli magasabb szintre a Nemzeti Digitális Állampolgárság Program, de sok esetben maga az ügyintézés folyamata és szemlélete is gyökeresen átalakul 2026-ig. Egyszerűsítés, felhasználói élmény, állampolgári elégedettség, az ügyintézés optimalizálása – a fenti kifejezések kapnak kulcsszerepet a kormány által karácsony előtt elfogadott Programban.  

Read more

Viszlát Solo!

SOLO ELADÁS VÉGE BEJELENTÉS A SOLO értékesítésének / életciklusának végét bejelentő közleménye QMATIC bejelenti a SOLO értékesítésének és élettartamának végét. Az utolsó nap a SOLO megvásárlására (utolsó vásárlás) 2022. június 30. közvetlen értékesítésünk esetén Az utolsó nap a SOLO megvásárlására (utolsó vásárlás) 2023. június 30. partneri értékesítésünk esetén.   1. Táblázat SOLO – Az életciklus…

Read more

KNAPP AG – Reflektorfényben az ipari innováció

Az intelligens megoldások megérdemlik, hogy megértsék és csodálják őket.  A médiatechnológia és a digitális tartalom menedzsment kombinálásával a KNAPP AG Graz-i bemutatóterme éppen ezt éri el: áthidalja az innováció és az ügyfelek közötti távolságot.

Read more

A CX területért felelős vezetők túlságosan optimisták a 2023-as költségvetésüket illetően

Kihívásokkal teli időszak ez az ügyfélélmény (CX) területért felelős vezetők számára: a vállalatok most nem tudnak összpontosítani az ügyfelekre, az ügyfelek elvárásai eközben folyamatosan emelkednek, a gazdaság pedig egyre turbulensebbé válik.  E kihívások ellenére a CX-területért felelős vezetők 82%-a azt jósolja, hogy a következő 12 hónapban költségvetése emelkedni fog a Forrester új adatai szerint.  A…

Read more

Tanúsítvány a pénzügyileg legstabilabb cégeknek

A Dun & Bradstreet nemzetközi üzleti információszolgáltató és -minősítő minden működő vállalkozás pénzügyi stabilitását, üzleti megbízhatóságát osztályozza egy folyamatosan visszamért és bizonyított, nemzetközi szakértők által kialakított módszertan alapján. Így került kiválasztásra cégünk, az Xperion Kft. is, mint a pénzügyileg legstabilabb cégek egyike. Nagy megtiszteltetés cégünk számára, hogy a Dun & Bradstreet objektív cégminősítése alapján a…

Read more

Az EX-től a CX-ig, és tovább – a bevételnövekedés felé

Egy friss kutatás arra világított rá, hogy az EX és CX és a „revenue growth”, komolyan összefonódik, de nem bonyolult matematikai formulákon át, hanem az employee experience (EX) javítása javítja a customer experience-t (CX-t), ami bevételnövekedést eredményez. Ha tehát a menedzsment csak a CX-re fókuszál, nem foglalkozik az EX-szel, az olyan, mint ha pénzt hagyna az asztalon.

Read more

14 okos módszer az ügyfélélmény javítására a technológia használatával

A siker kulcstényezője, hogy az ügyfelek milyen tapasztalattal rendelkeznek az Ön vállalkozásával való együttműködés során. Amennyiben az ügyfelei zökkenőmentesen, kielégítően kommunikálnak Önnel – az első kapcsolatfelvételtől kezdve a tranzakció befejezéséig és azon túl is – az növeli mind a megtartási adatokat, mind annak valószínűségét, hogy a meglévő ügyfelek másoknak is ajánlják vállalkozását.

Read more

Az ügyfél- és munkavállalói tapasztalatok legnagyobb hiányosságainak azonosítása

Az ügyfelek hűségének és bizalmának megszerzése világszerte a legtöbb vállalkozás egyik legfőbb prioritása. Az ügyfélélményre (CX) irányuló erőfeszítések azonban meghiúsulnak anélkül, hogy azonos hangsúlyt fektetnénk a munkavállalói tapasztalatokra (EX). Azáltal, hogy mind az ügyfél-, mind a munkavállalói tapasztalatokat előtérbe helyezik, a vezető szervezetek hosszú távú pozitív hatásokat tapasztalhatnak.

Read more

Hűséget és bevételt növelő digitális ügyfélélmény létrehozása

Az online világ rohamos tempóban halad, és a fogyasztók hozzászoktak a közvetlen és a zökkenőmentes interakciókhoz. Digitálisan átalakult korunkban mi ösztönzi a vásárlói lojalitást, növeli az értékesítést és javítja a növekedést? Digitális ügyfélélmény, amely zökkenőmentes és egyszerű, előre látja és reagál az ügyfelek igényeire, és valóban megérti őket.

Read more

Hogyan optimalizálható az ügyfelek utazása az üzleti intelligencia segítségével

Szolgáltatóként fontos, hogy folyamatosan optimalizáljuk működésünket. A megfelelő adatok összegyűjtése az első lépés, és nagyszerű lehetőségek nyílnak a várakozási idő csökkentésére, az ügyfélélmény javítására és a fejlesztendő területek azonosítására. Ez a cikk elmagyarázza, hogyan segítheti az üzleti intelligencia a szolgáltatókat az ügyfelek útjainak optimalizálásában.

Read more

A zökkenőmentes ügyfélutak robusztus elemzést igényelnek

A zökkenőmentes vásárlói utak azok, amelyek zökkenőmentesen reagálnak a vásárlói igényekre, előre jelzik a fogyasztói reakciókat, és követik a vásárlót a csatornákon, helyszíneken és érintkezési pontokon keresztül. Olyan élményeket teremtenek a vásárlók számára, amelyek javítják a vásárlás kényelmét és egyszerűségét, hűségre ösztönzi őket, javítják a jövedelmezőséget, ezzel versenyelőnyt teremtve a piacon.

Read more

Az ügyfelek és a fogyasztók jövője

Sok vállalat kezdett bele az ügyfélélmény (CX) valamilyen formájú átalakításába. Míg az ilyen kezdeményezések terjedelme és érettsége eltérő, a szervezetek a CX-et a jövőbeli üzleti rugalmasság és növekedés megkülönböztető eszközeként használják. Az IDC Future Enterprise Resiliency and Spend (FERS) felméréséből származó adatok azt mutatják, hogy a szervezetek az ügyfélélmény javítását 2021-ben és azon túl is…

Read more

Az ügyfélélmény három aspektusa, amit figyelmen kívül hagy

Az ügyfélélmény fontosabb, mint valaha. Az élmény, a szolgáltatás és a marketing egybeforrt. Az ügyfelek szinte mindent észrevesznek. Valójában az agyuk úgy van beállítva, hogy mindent megjegyezzen, ami nem tetszik nekik. Nevezzük az emberi lélek gyengeségének, de az emberek hajlamosak inkább a rosszra összpontosítani, mint a jóra. Következésképpen, mindent meg kell tennie azért, hogy minden…

Read more

Gyorsítsa fel a CX átalakulását

A CX átalakulásának az együttműködés a kulcsa Több száz ügyfélélmény (CX) esettanulmányt vizsgáltunk meg és találtunk egy közös szálat: az együttműködést. A sikeres CXO-k öt jellegzetes együttműködési stratégiával gyorsítják fel az átalakulást…

Read more

Ár vs. érték: Hat mód a vásárlói élmény fokozására

A múltban az ár erős hajtóerő volt a vásárlási döntések terén, de az elmúlt években a fogyasztói magatartásban változás következett be: A fogyasztók hajlandóak többet költeni a jobb vásárlói élményért. Az ügyfélélmény több, mint a vásárló és az eladó közötti interakció. Különösen a mai technológiákat figyelembe véve, a fogyasztói élményt több tényező alakítja. Íme, hat…

Read more

A CX technológiai piac áttekintése

A COVID-19 bebizonyította, hogy szinte minden vállalkozásnak szüksége van arra, hogy újraértékelje technológiáját és folyamatait, hogy a zavaros időkben is folytatni tudja üzleti tevékenységét. Azonban, mivel a vállalatok arra törekszenek, hogy megtartsák vagy visszaszerezzék az ügyfeleket a COVID után, az ügyfélélmény egyértelmű megkülönböztető tényezőként jelent meg. Azok a szervezetek, amelyek kiemelten kezelik az élményt és…

Read more

Az Ügyfélélmény lehet adatvezérelt

A digitális korban az ügyfélélmény a legfontosabb. Ma a vállalatok kétharmada kizárólag az ügyfélélmény alapján versenyez. A valóság az, hogy a mai vállalkozások olyan környezetben működnek, ahol legnagyobb versenytársaik csupán egy kattintásra vannak. Természetesen mindenki tudja, hogy a jobb kiszolgálás boldoggá teszi az ügyfeleket. De vajon a boldogabb ügyfelek nagyobb nyereséget eredményeznek?

Read more

Hogyan mérhető a látogatók száma a kiskereskedelmi üzletben?

A legtöbb látogatószámláló rendszer érzékelőket használ a kiskereskedelmi üzlet forgalmának kiszámításához. Infravörös és egyéb technológiák segítségével számolja a kiskereskedelmi üzletekbe érkező és onnan kilépő látogatókat. Ebben a blog-bejegyzésben az infravörös technológia használatának fontosságáról olvashat.

Read more

Mi a „vásárlói út”?

Az ügyfél útja az az út, amelyet az ügyfél bejár, a különböző érintési pontok és a szervezetekkel folytatott interakciók között. Amikor ügyfélutazásról beszélünk, a hangsúly az ügyfélen van. Tudjuk kik ők? Hogyan viselkednek? Milyen igényeik vagy elvárásaik vannak? Mely tényezők késztetik őket a termék megvásárlására? Ezekre a kérdésekre a válaszok alapvető fontosságúak ahhoz, hogy megértsük…

Read more

Mennyire jól ismeri vásárlóinak új döntéshozatali útját?

A vásárlók döntéshozatali útja új formát öltött napjainkban digitális formában, melyet felgyorsított a COVID-19 megjelenése. Ezt az útvonalat szükséges feltérképezni, mivel az ez a térkép gyakran az első lehetőség hogy betekinthessünk a végfelhasználói élménybe, megértsük ügyfeleink kívánságait, igényeit és fájdalmi pontjait a döntéshozatalhoz vezető út során.

Read more

A technológia és az innováció jövője 2020

A világjárvány új mércét állított fel a változás ütemére. A múltban az „egyéjszakás zavar” eufemizálását néhány hónaptól néhány évig tartó időszakra utalták a változások kibontakozására, amelyek gyorsnak tűntek. Egy új világban élünk, ahol az „egyéjszakás zavar” szó szerint egy éjszakát jelent. Ez radikális változást jelent a világ mentális modelljében, és ezzel mindannyian megküzdünk.

Read more

Egyre többen veszik a hordozható okoskütyüket

A Honor a Canalys piackutató céggel készített kutatásában az okoseszközök használatát és az ezekből felépülő ökoszisztémák adaptációját elemezte, melynek eredményei alátámasztják a hordozható, intelligens eszközök iránti igény növekedését – írja a cég közleményében.

Read more

Tech Trends 2020 – Video

A Deloitte tizenegyedik éves Tech Trends jelentése olyan betekintést és inspirációt nyújt, amelyre szüksége lesz a következő digitális utazáshoz. Az idei év számos tendenciája a tartós informatikai kihívásokra adott válasz. Mások a nagyobb vállalkozási lehetőségek technológia-specifikus dimenzióit képviselik. Mindegyik kész arra, hogy jelentős változásokat vezessen és kiszámíthatatlan módon átalakítsa az üzletet.

Read more

Tech Trends 2020 – Vezetői összefoglaló

2020-ban a digitális evolúció következő szakasza üdvözöl bennünket az érzelmileg intelligens interfészek és a hiperintuitív kognitív képességek ígéretével, amelyek kiszámíthatatlan módon átalakítják az üzletet. Ugyanakkor, amikor felkészülünk a zavaró változások elkövetkező évtizedére, bölcs dolog lenne emlékezni egy fontos pontra az elmúlt év legfontosabb újításaival kapcsolatban.

Read more

Tech Trends 2020

Az új áttörések érzelmileg intelligens felületeket és hiperintuitív kognitív képességeket ígérnek. Építhetünk-e olyan rendszereket, amelyek egyszerre találják meg az vállalati értéket a jövő technológiai trendjeiben, és évtizedekig életképesek maradnak?

Read more

Fókuszban a technológia a divatcégeknél

Kiterjesztett valóság, digitális öltözék, blockchain – néhány idei hívószó a divatipar területéről. Ezekkel párhuzamosan egyre nagyobb az igény a szolgáltatások digitalizálására. Milyen technológiai trendek határozzák meg a 2020-as év divatiparát?

Read more

Reptéri utasélmény menedzsment

Az utasélmény optimalizálása érdekében a repülőtereknek pontos KPI-kre van szükségük a szolgáltatásnyújtás minden elemében. Az utasforgalom menedzsment a legjobb megoldás ennek az igénynek a teljesítésére. A Xovis PTS a 3D érzékelőket egy szoftver megoldással ötvözi, hogy az összegyűjtött adatokat valós időben mérjék és megjelenítsék.

Read more

Lejárt a hagyományos fiókok ideje

Radikális átalakuláson mennek át a hagyományos bankfiókok a világon. Igaz, a virtuális ügyfélcsatornák térnyerése és a készpénz visszaszorulása nem kérdőjelezi meg a fenntartásuk létjogosultságát, de digitalizált tanácsadói fiókokká, kávéval váró közösségi helyekké, okosfiókokká alakítják át őket.

Read more

Izgalmas hír a Telepoti-tól

A teleopti értékes partnereként, elsőként szeretnélek tájékoztatni az izgalmas hírünkről. Örömmel értesítelek hogy a Teleoptit felvásárolta a Calabrio, az ügyfél-tapasztalati intelligenciával foglalkozó cég, melynek székhelye: USA Minneapolis Minnesota

Read more

Közszolgáltatások: a köz elégedettség elérése

Az elmúlt 10 évben jelentős változások léptek életbe az állami szektorban, hogy fel tudják venni a versenyt az új kihívásokkal. A növekvő társadalmi elvárások a kormány láthatóbb teljesítménye felé miatt a szervezetek nyomás alatt vannak, hogy gyors és egyszerű hozzáférést biztosítsanak az állampolgárok számára az innovatívabb szolgáltatásokhoz.

Read more

Vásárlói élmény átalakítása a postafiókban

A posta az Egyesült Királyság legnagyobb kiskereskedelmi hálózata valamint az ország legnagyobb pénzügyi szolgáltatási lánca, mely több fiókkal van ellátva, mint az Egyesült Királyság összes bankja és lakóházépítő szövetkezete együttesen véve. A közvetlen kapcsolattartó csatornák száma egyre növekszik, mint például az erre szolgáló központok és online felületek.

Read more

Microtanulás

A munkavégzéshez szükséges ismeretek elsajátítása hatékonyabban oldható meg mikroleckékkel, mint hagyományos tanfolyamokkal. Darren Winterford, az Ed Microlearning vezérigazgatójának a CIO.com portálon megjelent cikke alapján tekintjük át a mikrotanulás előnyeit.

Read more

Mindent a vásárlóért

A digitális üzleti stratégiát kidolgozó informatikai vezetőknek szorosan együtt kell működniük a marketingesekkel a kritikus fontosságú ügyfélúttérkép elkészítésében. Talán visszavonhatatlanul megváltoztatta a vállalati felsővezetés dinamikáját a digitális korszak.Az informatikai és marketingrészlegek immár szorosan együttműködnek az új ügyfélközpontú technológiák kidolgozásában, ami annak elismerése, hogy közösen kell hozzájárulniuk cégük – és karrierjük – fejlődéséhez.

Read more

Miért hoznak jobb döntéseket azok, akik sok modellben gondolkodnak?

A szervezeteket elárasztják az adatok – kezdve a geokódolt tranzakciók adataitól a valós idejű webhelyforgalmon át egészen a társaság éves jelentéseinek szemantikai kvantifikációjáig. Mindezen adatok és adatforrások csak akkor jelentenek értéket, ha használják is őket. Vagyis más szavakkal akkor jelentenek értéket, ha az adatokat modellbe foglalják.

Read more

Dashboard-ot kialakítani felhasználói interjúk nélkül?

A felhasználókkal készített interjúk elhagyása az egyik leggyakoribb ballépése azoknak a cégeknek, amelyek üzleti intelligencia (BI) alkalmazásaikat dobják éppen piacra. Gyakran hangzik el tőlük a következő mondat: „Jól tudjuk, hogy mit akarunk. Íme a mérőszámok, amelyeket a kijelzőn szeretnénk látni. Ezt alapul véve már megtervezhető a kijelző, nem?”

Read more

Online vagy In-Store?

Az elmúlt években az online értékesítés megdöbbentő mértékben nőtt, bár így is még sokan vannak, akik a valós bevásárlóközpontok vásárlási élményét élvezik. Az Egyesült Államokban a teljes offline értékesítés aránya 10x nagyobb, mint az online vásárlásoké. Azonban az online vásárlások mértéke 3x gyorsabban nő, mint az offline eladásoké.

Read more

AVIS és Qmatic

Az Avis a világ leghíresebb autóbérléssel foglalkozó márkák egyikének számít, közel 5450 irodával rendelkezik 165 különböző országban. Az autóbérlés piacán valóban hosszú történelmi innovációs múlttal büszkélkedik illetve, nemzetközi szinten a vásárlói hűségprogram egyik világ vezető márkája. Az Avis költségvetési csoporthoz tartozik, mely világszerte működteti és irányítja a márka engedélyeit.

Read more

Qmatic és a moziélmény

A Cinesa Spanyolország vezető mozivászon vállalata, közel 22 millió nézővel büszkélkedhet, valamint a filmszínházat tekintve is vezető szerepet tölt be hiszen több, mint 500 kiterjesztett székhellyel rendelkezik tartományi fővárosokban. Cinesa a technológia és kényelem elkötelezettje, miközben vásárlóinak a lehető legkiválóbb moziélményt biztosítja.

Read more

Az online és offline értékesítési innovációk közötti szakadék áthidalása

Esetleg tapasztalt bármiféle hiányosságot a felhasználói élményt tekintve? Szakadék áthidalása a bolti és online értékesítési innováció között. Miközben az online áruházak hatalmas lépésekkel törnek a technológia felé, növelve a felhasználói élményt, mindeközben több sikeres vásárlást is eredményez, a bolti eladásokat ezáltal maga mögé taszítva. Nos, most áthidalhatja ezt a problémát.

Read more

Qmatic – Sorszámhúzás akár mobilon is

A mobiltelefonos sorszámfoglalás az Orchestra összcsatornás ügyfélvárakoztatást megvalósító vállalati platformjain keresztül történik. A vásárlói élmény stratégia jövőbeni sikeréhez olyan extra szolgáltatások járulnak hozzá, mint például az időpontfoglalás és erőforrás menedzsment, a visszajelzések online feldolgozása, a digitális aláírás, a kontextus marketingben rejlő lehetőségek vagy éppen a vállalati mobiltelefonos alkalmazások.

Read more

5 ok, amiért a Toys R Us elbukott

„Ez egy varázslatos hely. Úton vagyunk oda.” A régi, úgynevezett ’R Us’ játékok ma már nem sikeresek. Valójában hanyatlásnak indultak. Az Egyesült Királyság kiskereskedelmi üzletága fizetésképtelenné vált, így több ezer ott dolgozó munkahelye is veszélybe került. Ez nem arról szól, hogy abbahagytuk volna a gyermekek igényeinek kielégítését.

Read more

Orchestra 7 – Az EU Általános Adatvédelmi Szabályozásának (GDPR) megfelelő CFM megoldás

A vevői életút menedzsment területén piacvezető Qmatic ma jelentette be, hogy bevezeti az Orchestra 7-et, az Orchestra vállalati platform új zászlóshajóját. Az Orchestra 7 megfelel az EU Általános Adatvédelmi Szabályozásának, teljes mértékben modulos szerkezetű, és a vevők előre összeállított „csomagokból” (pl. Click & Collect ) választhatnak kiskereskedelmi célokra, vagy akár egyénre is szabhatják ezeket.

Read more

Qmatic Benelux két napos találkozóra hívta üzleti partnereit

2018. február 5-7. között a Qmatic Benelux két napos találkozóra hívta üzleti partnereit a Benelux államokból és Közép-Európából, melyen a már bevált, jó gyakorlatok egymással való megosztására,  tapasztalatcserére, illetve az értékesítés növelésére fókuszáltak.

Read more

Az Orchestra 7 hivatalos bejelentése

A mai napon nemzetközi szinten is bejelentésre került az Orchestra 7 indulása. A termékkel kapcsolatos információk elérhetők a nemzetközi weboldalunkon a termékről megjelent sajtóközleményünkben, egyes sajtóorgánumok számára is megküldésre kerültek, továbbá az erről szóló híreket a Qmatic vállalati LinkedIn oldalán is elérhetővé tettük.

Read more

Ezek az állások szűnnek meg 2030-ra

A jövőben számos új típusú munka várható  – Ön vajon melyikre lesz alkalmas? A nem túl távoli jövőben munkavállalók milliói a jelenlegitől teljesen eltérő munkát fognak végezni. Hogy mik lesznek pontosan ezek a munkák? – ezen még sokat lehetne vitatkozni.

Read more

Q-WIN és Qmatic Suite támogatása megszűnik 2017.12.31.-én

A 2012-es bejelentéssel összhangban a Q-WIN és a Qmatic Suite alkalmazások gyártói (Qmatic) támogatása megszűnik 2017.12.31-én. Ez az alábbi változásokkal jár: A gyártó nem fogad további hibabejelentéseket ezen termékekkel kapcsolatban A gyártó nem ad ki hibajavításokat ezekre a szoftver termékekre Az alap programban lévő felmerülő esetleges hibák nem lesznek kijavítva

Read more

Csődöt jelentett a Toys R Us

Csődöt jelentett Amerika legnagyobb játékboltja a Toys „R” US. Az online boltok által kínált alacsony árakkal nem tudott versenyezni. 2013-ban még a legsűrűbben látogatott játékboltnak számított, de ez volt az utolső nyereséges évük is. A 2017-es statisztikák szerint a szülők leggyakrabban az Amazonról vásárolnak játékokat. Az elmúlt években 5 millárd dolláros hosszú távú adósságot halmoztak fel.

Read more

Teleopti WFM – Megérkezett! v8.6

A 8.6-os verzió fő újítása a változások, illetve az azokkal kapcsolatban felmerülő különféle kérések hatékony kezelése, a használhatóság szem előtt tartásával. A megújított igénylési eljárás és a mobil önkiszolgáló portál összekötése segít a jobb munka/magánélet egyensúly kialakításában, miközben a munkafolyamatok gyors és zavartalan működése is biztosított.

Read more

Ismerje meg a Teleopti MyTime mobil alkalmazását

A MyTime – a Teleopti web-alapú, ügyfélszolgálati munkatársak részére fejlesztett eszközének népszerűségére építve, idén tavasszal bevezetésre kerül a MyTime mobil alkalmazás. Az interaktív MyTime alkalmazás segítségül szolgál az ügyfélszolgálati munkatársak részére a saját, illetve az általuk irányított csapat időbeosztásának naprakészen tartásában, teljesítményük nyomon követésében.

Read more

Ismeri a jellemző vásárlói útvonalak „3 P”-jét?

Létezik egy alapelv a fogyasztói szervezetek körében, amely egyfajta aranyszabályként működik, Dr Maya Angelou következő, gyakran idézett gondolatára építve: „Megtanultam, hogy az emberek elfelejtik, amit mondasz, és elfelejtik, amit teszel. Az egyetlen, amire emlékezni fognak az, hogy milyen érzéseket váltottál ki belőlük.” Pontosan igaz ez a vevőkkel közvetlen kapcsolatba lépő különféle szervezeteknél is.

Read more

Gartner marketing büdzsé kutatás 2016 – 2017

Köszönhetően a marketing vezetők növekvő befolyásának, ezen vezetők nagyobb felelősségvállalásával együttesen nőnek a marketing büdzsék is. A marketing vezetők technológiai költései közel elérik az informatikai terület technológiai költését.

Read more

Qmatic az NRF Big Show Expo kiállításon

Január 15 és 17 között, a Qmatic csatlakozott 35 ezer kiskereskedelmi szakemberhez a 106.ik éves NRF Big Show Expo kiállításon. A legtöbb beszélgetés középpontjában a téma az ügyfelek márkával kapcsolatos élményének magasabb szintű létrehozása volt és az, hogy a piac szereplői milyen eszközöket tudnak felhasználni az ügyfél adatok megszerzésének és az érintkezési felületek személyessé tételének…

Read more

Virtuális „Buszmegálló Áruház” Hollandiában

A holland Jumbo áruház – mely a piacvezető áruházláncok egyike – virtuális buszmegálló áruházak kialakításával kísérletezik Hollandiában, Utrecht városában. A buszmegálló áruház árukínálata a vásárlóik körében legnépszerűbbnek bizonyult termékekből áll. A kiválasztott árucikkek gyorsan feldolgozásra kerülnek, és a ’Jumbo app” alkalmazásával egy virtuális bevásárló listára kerülnek.

Read more

A workforce management (munkaerő-gazdálkodás) megtérülése

Hogyan hasznosíthatja a workforce managementet (munkaerő-gazdálkodást) beruházásának gyors és egyszerű megtérülése érdekében? A Teleopti szeretne megosztani Önnel néhány gyors és egyszerű, valódi lehetőséget, amely azonnal sikert hoz az ügyfélkapcsolati rendszerében.

Read more

Újra beigazolódott – első a vásárló!

A Teleopti 1992-ben történt létrehozása óta fáradhatatlanul dolgozik azon, hogy növelje a munkavállalói elkötelezettséget és elégedettséget – ahogy a saját, belső szervezetükben, úgy a munkaerő-gazdálkodási megoldásaik tekintetében is. Eredményeiket a rangos 2016 EMEA Customer Value Leadership díjjal jutalmazta az elismert szaktanácsadó, a Frost&Sullivan.

Read more

Az omni-channel az újdonság – hol van a zökkenő?

Egy közelmúltban készült tanulmány szerint egy átlagos ember naponta (döbbenetes) mintegy 85 alkalommal ellenőrzi az okostelefonját! Nézzen csak körül a boltokban és kávézókban, buszokon és vonatokon – vagy akár séta közben az utcán: majdnem mindenki az elektronikai eszközéhez van tapadva.

Read more