Sikeresebb kommunikáció, hatékonyabb értékesítés

Az adat információ.
Az információ tudás.
A tudás előny.
Az előny siker.

Pár évvel ezelőtt még az is újdonságnak számított, hogy ha meg tudtuk mérni, hogy hány ügyfél tér be üzletünkbe, majd azokból ki is vált “igazi” vásárlóvá.

Választ kerestünk a “mennyi” kérdésre.

Ma már ez nem elég. Mindent tudni akarunk ügyfeleinkről, amit csak tudhatunk és ezeket fel akarjuk használni sikeresebb kommunikációra, hatékonyabb értékesítésre. Pontosan úgy, ahogyan azt a “nagyok” teszik, akár csak a Facebook vagy a Google.

Virtuális irányítópult

Az elmúlt évek döbbenetes technológiai fejlődése lehetővé teszi, hogy olyan megoldásokat integráljunk, melyek segítségével választ kaphatunk komplex üzleti kérdésekre, melyek ezidáig egy üzlethelyiséggel kapcsolatban nem voltak lekérdezhetőek.

A “ki”, “mit”, “hol,” “mikor”, “miért”, “miért nem” csak a kezdet.

A ma technológiái lehetővé teszik vizuális irányítópultok, riportok, analítikák leképezését, akár valós időben az üzlethelyiségekkel kapcsolatos információkról, egyetlen üzlettől több száz üzlethelyiséggel rendelkező üzlethálózatokig, sőt akár több országra kiterjedő operáció vizsgálatáig is.

Tegye átláthatóvá velünk adatait és élvezze hogyan lesz az adatból végül üzleti siker.

Az elmúlt évek döbbenetes technológiai fejlődése lehetővé teszi, hogy olyan megoldásokat integráljunk, melyek segítségével választ kaphatunk komplex üzleti kérdésekre, melyek ezidáig egy üzlethelyiséggel kapcsolatban nem voltak lekérdezhetőek.

A “ki”, “mit”, “hol,” “mikor”, “miért”, “miért nem” csak a kezdet.

A ma technológiái lehetővé teszik vizuális irányítópultok, riportok, analitikák leképezését, akár valós időben az üzlethelyiségekkel kapcsolatos információkról, egyetlen üzlettől több száz üzlethelyiséggel rendelkező üzlethálózatokig, sőt akár több országra kiterjedő operáció vizsgálatáig is.

Tegye átláthatóvá velünk adatait és élvezze hogyan lesz az adatból végül üzleti siker.

Virtuális irányítópult
88%

10 cégből már 9 cég invesztál olyan technológiákba, amelyek vásárlói viselkedési adatokat szolgáltatnak az egyszerű számlálástól egészen a részletes számításokig.

81%

10 vevőből 8 az üzleten belüli többcsatornás marketing hatásosságának eredménye képpen vásárol.

60%

10 vevőből 6 vásárol is, ha a termékről/szolgáltatásról videó is segíti őt a döntésben. Amennyiben ez a megfelelő helyen, a megfelelő időben kerül bemutatásra, az eredmény ennél is jobb.

Hogy milyen kérdéseket tehet fel, ha bevezeti rendszerünket? Tegye fel nekünk és beszéljünk róla!

MINDENT LÁT ÉS MÉR

Látogató számlálás új dimenziója

A vizsgált látogatói tér felett elhelyezett szenzorok a látogatás teljes ideje alatt, felülről, folyamatosan nyomon követik a látogatókat. A szenzor által összegyűjtött adatokat, a háttéralkalmazás dolgozza fel, mely akár vizuális formában is képes kimutatások készítésére.

Mérje Ön is

null

Látogatók száma

Mérje látogatóinak számát.
null

Látogatás folyamata

Vizsgálja meg a vásárlók látogatásának folyamatát.
null

Látogatási idő

Mérje a vásárló látogató térben eltöltött idejét.
null

Hőtérkép

Nézze meg vizuálisan melyek a látogatói tér kihasznált és kihasználatlan részei.

EREDMÉNYE

Ne csak online
látogatóit elemezze!

Optimalizált eladó tér
Magasabb látogatói élmény
Magasabb értékesítési volumen

Hol ajánlott a használata?

null

Üzlet / ügyfélszolgálat

Kövesse nyomon látogatóit / vásárlóit.
null

Bevásárló központ

Kövesse nyomon folyamatosan bevásárlóközpont kihasználtságát.
null

Kiállítás, rendezvény

Mérje, elemezze eseményeinek részletes látogatói statisztikáját.
null

Szórakozóhely

Statisztikai, tűzvédelmi okból is fontos, hogy folyamatosan tisztában legyen szórakozóhelye látogatottságával.
Üzlethelyiség ügyfél térkép

Üzlethelyiség ügyfél térkép

Nyerjen betekintést üzlethelyisége teljesítményébe. Mi vizualizáljuk önnek, hol vannak a leglátogatottabb és kevésbé látogatott zónák.

Mi iránt érdeklődnek igazán vásárlói? Milyen utat járnak be üzletében? Mennyi időt töltenek az üzletében? Mennyit várakoznak?

Ezek összefüggésben vannak az eladásokkal? 

Üzlethelyiség ügyfél térkép

Nyerjen betekintést üzlethelyisége teljesítményébe. Mi vizualizáljuk önnek, hol vannak a leglátogatottabb és kevésbé látogatott zónák.

Mi iránt érdeklődnek igazán vásárlói? Milyen utat járnak be üzletében? Mennyi időt töltenek az üzletében? Mennyit várakoznak?

Ezek összefüggésben vannak az eladásokkal? 

Üzlethelyiség ügyfél térkép
Hasonlítsa össze üzleteit

Hasonlítsa össze üzleteit

Derüljön ki miért sikeresebb egy üzlete és miért kevésbé sikeresek mások. Mindezt időbeli trendek mentén. Alakítsa át nem jól teljesíüzleteit és kövesse az eredményeket vagy csak változtasson és kisérje figyelemmel, mi változik. Teszteljen üzlethelyiség koncepciókat, változtasson az elhelyezésen, a design-on, az elrendezésen, akár egyszerre több üzletben is, majd vesse össze üzletei teljesítményét.

Definiáljon teljesítmény indikátorokat (KPI’s), melyeket saját irányítópultján akár valós időben követhet.

Hatékonyabb személyzet

Hatékonyabb személyzet

Igazítsa a forgalmi információkhoz munkatársai heti, havi beosztását. Vizsgálja meg a munkatársak aktivitását, azok hatását az értékesítésre.

Esetleg munkaerő menedzsment megoldást keres? Ismerje meg nagyvállalati megoldásunkat.

Hatékonyabb személyzet

Igazítsa a forgalmi információkhoz munkatársai heti, havi beosztását. Vizsgálja meg a munkatársak aktivitását, azok hatását az értékesítésre.

Esetleg munkaerő menedzsment megoldást keres? Ismerje meg nagyvállalati megoldásunkat.

Hatékonyabb személyzet
Vezetői döntéstámogatás

Vezetői döntéstámogatás

Nyerjen betekintést, bárhol, bármikor, bármilyen eszközről vezetői információkba, kövesse valós időben az üzlet történéseit, időzítsen riportokat, mérje vissza kampányai sikerességét.

Integrált in-store analitikai megoldás

Milyen egy integrált in-store analitikai megoldás?

Olyan rendszerek együttese, melyek együttműködve gyűjtik, rendszerezik, megjelenítik, valamint analizálják a gyűjtött adatok bizonyos esetekben hatalmas mennyiségét.

Referenciák