Az NHS egyre inkább adatközpontú szervezet, és a Qmatic megoldás megadja azokat az adatokat, amelyekre szükségünk van ahhoz, hogy a szükséges változtatásokat elvégezhessük a személyzet szintjén és folyamataiban, amelyek lehetővé teszik számunkra, hogy a lehető legjobb betegélményt nyújthassuk. A betegektől és családtagjaiktól kapott visszajelzések rendkívül pozitívak voltak, és a Qmatic további szolgáltatásainak integrálására törekszünk a betegélmény további javítása érdekében.

NHS

A legelőnyösebb a Qmatic megoldásaiban, hogy visszajelzéseket kaphatunk arról, hogy a napi tevékenységünk színvonalas-e vagy sem.

Apoteket

A Qmatic megoldásai stresszmentes környezetet nyújtanak, amely segíti a személyzetet abban, hogy munkájukban struktúrát tartsanak fenn, és útmutatást adnak az ügyfeleknek az üzletbe lépéskor. Most az ügyfelek körbenézhetnek az üzletben anélkül, hogy éreznék a sorban állás nyomását, vagy biztosra mehetnek hogy az eladó látta őket belépni.

Telia

Most jobban ismerjük ügyfeleink vásárláshoz vezető útját és azokat az információkat, amelyekre szervezetünk fejlesztéséhez szükségünk van, hogy valós időben és hosszú távon megfeleljenek az ügyfelek igényeinek.

SCNF

Rájöttünk, hogy jobb eszközök nélkül franchise-saink nem tudnak megfelelő minőséget és hozzáadott értéket létrehozni.

Samsung

Ennek a rendszernek köszönhetően az ügyfelek felismerik, hogy korrekten bánnak velük, és az alkalmazottak a szolgáltatásra összpontosíthatnak anélkül, hogy aggódniuk kellene, ki a következő a sorban.

Avis

Ügyfeleink nagyra értékelik ezeket a technológiai fejlődéseket. Azt tervezzük, hogy bővítjük a telephelyeink számát más üzletekben. A Qmatic segítségével statisztikai adatokat is gyűjtünk és elemzünk, amelyek értékes információkat nyújtanak az üzlet teljesítményéről. Ez segít abban, hogy folyamatosan javítsuk vásárlóink vásárlási élményét.

Decathlon

Az Üzleti Intelligencia segítségével teljes mértékben ellenőrizhetjük a helyzetet.

Grupama