Legyen élmény a vásárlás és az ügyintézés!

  • Szeretné, ha ügyfelei várakozás közben hasznos információkat kapnának?
  • Tudta Ön, hogy a várakozás közben megtekintett termék promóciók ösztönzőleg hatnak a vásárlókra?
  • Gondolt-e már arra, hogy a megjelenő reklámok a várakozók által igénybe vett szolgáltatásokhoz igazodjanak?

Digitális Tartalom Menedzsment
Önnek!

A Digitális Tartalom Menedzsment (Digital Signage, DS) megoldás közösségi terekben, meghatározott célcsoportnak szóló, változó, azonnali frissítést igénylő információk terítésének leghatásosabb módja.

Megoldásunk

Egy olyan komplex szolgáltatás, mellyel:

  • a rendszerhez tartozó LCD-ken a várakozók számára képeket, videókat, szöveges információkat lehet megjeleníteni
  • a tartalom helytől, időtől és egyéb ügyfélforgalmi mutatóktól függően változik
  • az intuitív kezelői felületen egyszerűen időzítheti a megjeleníteni kívánt információkat
  • a központosított menedzsment segítségével néhány kattintással egyszerre akár több száz képernyő tartalmát is megváltoztathatja
Komplex szolgáltatás
A figyelemfelkeltő DS

A DS előnyei:

  • eredményesebb, figyelemfelkeltőbb a hagyományos hirdetéseknél
  • használata egyre elterjedtebb, mert kezelése egyszerű, alkalmazása költséghatékony
  • szegmentált, célcsoportokra fókuszált hatékony reklám és információ
  • állandóan változó, mozgó, dinamikus tartalmak
  • minimális „holtszórás” – megfelelő tervezés mellett
  • egyedi tartalmak közvetítése (LCD, Plazma TV, kiszolgálói pultok, stb.)
  • interaktivitás lehetősége a kiszolgálói pultokon

Mit ajánl az Xperion?

  • Rendszertervezés – ingyenes konzultációval, tanácsadással
  • Szoftverfejlesztés – egyedi szoftverek és alkalmazások fejlesztése
  • Rendszerintegráció – rendszereink külső rendszerekkel való integrálása
  • Üzemeltetés, karbantartás – szakembereink magas rendelkezésre állását garantáljuk
Az Xperion szolgáltatásai

Ügyfélélmény architektúra

Tartalommenedzsment

  • Tartalom optimalizálása az ügyfelek által választott szolgáltatások alapján
  • Változó adatok megjelenítése ( pl.időjárás, árfolyam, várakozási idő, stb)
  • Központi menedzsment portál a tartalomkezelésre

Kampánymenedzsment

  • Kampányok kezelése időszak és helyszín szerint
  • Időbeni érvényesség beállítása (dátumtól dátumig)
  • Térbeli hatókör meghatározása (bankfiók/pult)
  • Ügyfél által igénybe vett szolgáltatástól függő megjelenítés

Ügyfél interakció

  • Elektronikus kérdőívek megjelenítése és feldolgozása
  • Ügyfél által megállítható és lapozható tartalom
  • Lehetőség az ügyintéző által irányított tartalom megjelenítésére

Eszköz menedzsment

  • Riasztások a felület nyitóképernyőjén a rendszer és az eszközök aktuális státuszairól
  • Távoli vezérlés, telepítés, automatikus frissítések ütemezése
  • Eszköz hibák listázása
  • Térkép nézet – hibás eszközök megjelenítése térképen

Testreszabható Dashboard

  • Pillanatnyi ügyfélforgalmi adatok egyetlen képernyőn
  • Különböző nézetek attól függően, hogy milyen adatokra van szükség
  • Régi és friss adatok összehasonlítása

Ügyfélélmény menedzsment

Ügyfélelégedettség-mérés

  • “papír és hostess alapú” kutatást helyettesíti
  • költséghatékony és naprakész megoldás
  • tranzakció alapú mérés, pontos, gyors adatszolgáltatás – az értékelés “friss” élmény alapján történik
  • marketing kampányokat követően az ügyfél reakciók visszamérése
  • menedzselhető ügyfél elégedettség és ügyfél vélemény kérdőívek
  • termék bevezetése előtti teszt kampányok

Előnyök

  • hatékony ügyfélkezelés és értékesítés
  • egyszerű használat, rövid betanulási idő
  • browser alapú végberendezések, olcsó üzemeltethetőség
  • robosztus rendszer-architektúra, nagy rendelkezésre állás