Legyen élmény a vásárlás és az ügyintézés!
Digitális Tartalom Menedzsment
Önnek!

A Digitális Tartalom Menedzsment (Digital Signage, DS) megoldás közösségi terekben, meghatározott célcsoportnak szóló, változó, azonnali frissítést igénylő információk terítésének leghatásosabb módja.
Megoldásunk
Egy olyan komplex szolgáltatás, mellyel:
- a rendszerhez tartozó LCD-ken a várakozók számára képeket, videókat, szöveges információkat lehet megjeleníteni
- a tartalom helytől, időtől és egyéb ügyfélforgalmi mutatóktól függően változik
- az intuitív kezelői felületen egyszerűen időzítheti a megjeleníteni kívánt információkat
- a központosított menedzsment segítségével néhány kattintással egyszerre akár több száz képernyő tartalmát is megváltoztathatja


A DS előnyei:
- eredményesebb, figyelemfelkeltőbb a hagyományos hirdetéseknél
- használata egyre elterjedtebb, mert kezelése egyszerű, alkalmazása költséghatékony
- szegmentált, célcsoportokra fókuszált hatékony reklám és információ
- állandóan változó, mozgó, dinamikus tartalmak
- minimális „holtszórás” – megfelelő tervezés mellett
- egyedi tartalmak közvetítése (LCD, Plazma TV, kiszolgálói pultok, stb.)
- interaktivitás lehetősége a kiszolgálói pultokon
Mit ajánl az Xperion?
- Rendszertervezés – ingyenes konzultációval, tanácsadással
- Szoftverfejlesztés – egyedi szoftverek és alkalmazások fejlesztése
- Rendszerintegráció – rendszereink külső rendszerekkel való integrálása
- Üzemeltetés, karbantartás – szakembereink magas rendelkezésre állását garantáljuk

Ügyfélélmény architektúra

Tartalommenedzsment
- Tartalom optimalizálása az ügyfelek által választott szolgáltatások alapján
- Változó adatok megjelenítése ( pl.időjárás, árfolyam, várakozási idő, stb)
- Központi menedzsment portál a tartalomkezelésre

Kampánymenedzsment
- Kampányok kezelése időszak és helyszín szerint
- Időbeni érvényesség beállítása (dátumtól dátumig)
- Térbeli hatókör meghatározása (bankfiók/pult)
- Ügyfél által igénybe vett szolgáltatástól függő megjelenítés

Ügyfél interakció
- Elektronikus kérdőívek megjelenítése és feldolgozása
- Ügyfél által megállítható és lapozható tartalom
- Lehetőség az ügyintéző által irányított tartalom megjelenítésére

Eszköz menedzsment
- Riasztások a felület nyitóképernyőjén a rendszer és az eszközök aktuális státuszairól
- Távoli vezérlés, telepítés, automatikus frissítések ütemezése
- Eszköz hibák listázása
- Térkép nézet – hibás eszközök megjelenítése térképen

Testreszabható Dashboard
- Pillanatnyi ügyfélforgalmi adatok egyetlen képernyőn
- Különböző nézetek attól függően, hogy milyen adatokra van szükség
- Régi és friss adatok összehasonlítása
Ügyfélélmény menedzsment

Ügyfélelégedettség-mérés
- “papír és hostess alapú” kutatást helyettesíti
- költséghatékony és naprakész megoldás
- tranzakció alapú mérés, pontos, gyors adatszolgáltatás – az értékelés “friss” élmény alapján történik
- marketing kampányokat követően az ügyfél reakciók visszamérése
- menedzselhető ügyfél elégedettség és ügyfél vélemény kérdőívek
- termék bevezetése előtti teszt kampányok