Már rég
nincsenek sorok.

Az ügyfeleket virtuális sorokba rendezzük, akik így nem a várakozással és a sorban elfoglalt helyükkel vannak elfoglalva, hanem felfedezhetik az üzletet és további információkat kaphatnak a vásárláshoz vagy akár a vásárlás kiterjesztéséhez.

Már rég nincsenek sorok
Csak az ügyfélélmény maga

Csak az ügyfélélmény
maga.

Az ügyfelek szemszögéből az ügyfélirányítás ma már csak a kényelemről és egyszerűségről szólhat. Az Ön szemszögéből pedig a rendszer által gyűjtött adatokról, teljesítmény indikátorokról, mutatószámokról és ezek időrendbe helyezésével trendekről, melyek előkészítenek és megalapoznak üzleti döntéseket.

Csak az ügyfélélmény
maga.

Az ügyfelek szemszögéből az ügyfélirányítás ma már csak a kényelemről és egyszerűségről szólhat. Az Ön szemszögéből pedig a rendszer által gyűjtött adatokról, teljesítmény indikátorokról, mutatószámokról és ezek időrendbe helyezésével trendekről, melyek előkészítenek és megalapoznak üzleti döntéseket.

Csak az ügyfélélmény maga

Alkalmazások

Solo

  • alapszintű megoldás
  • 1 telephelyre, alacsony ügyfélforgalomra optimalizált rendszer
  • vezérlés PC nélkül
  • decentralizált / lokális menedzsment kontroll
  • WEB alapú alkalmazás
  • 5 db beépített riport
  • SMS riasztások küldése

Orchestra

  • nagyvállalati megoldás
  • több száz telephelyre használható
  • szerver vagy felhő alapú vezérlés
  • centralizált / vállalati menedzsment kontroll
  • elosztott hálózati működés
  • dashboard, testre szabható riportok és analítikák
  • magas rendelkezésre állás biztosítása alkalmazás szinten

Hardver kiegészítők

Reformálja meg
ügyfelei fogadását!

Munkatársa fogadhatja és segítségére lehet ügyfeleinek ezzel a mobil eszközre optimalizált megoldással, melyen keresztül az ügyfélirányítás összes funkciója elérhető és vezérelhető. Nyűgőzze le ügyfeleit üzleteiben mobil kollégáival!

Ne csak Ön,
csapata is legyen mobil!

Kisebb üzletekben, ideiglenes üzletekben, ahol az infrastruktúra kiépítése nehézkes, bonyolult vagy egyáltalán nem lehetséges, kollégáit felvértezheti egy olyan mobil megoldással, melyet okos eszközeiken futtatva szinte azonos funkcionalitást érhet el az ügyfélirányítás területén!

Miért Qmatic?

Qmatic világtérkép

A világ vezető rendszer szállítója
az ügyfélirányítás területén.

Több, mint 30 éves tapasztalattal

és 60 000 telepített rendszerrel
rendelkezik világszerte.

A Qmatic-ról

Vannak ötletei? Vannak kérdései? Érdeklik további információk?

Pontosan tudjuk, hogy mire egy projekt eljut az ötlettől a megvalósítás fázisába, mennyi beszélgetés, információ gyűjtés, egyeztetés szükséges. Hívjon minket és vegyük át kérdéseit!