A Cinesa Spanyolország vezető mozivászon vállalata, közel 22 millió nézővel büszkélkedhet, valamint a filmszínházat tekintve is vezető szerepet tölt be hiszen több, mint 500 kiterjesztett székhellyel rendelkezik tartományi fővárosokban. Cinesa a technológia és kényelem elkötelezettje, miközben vásárlóinak a lehető legkiválóbb moziélményt biztosítja. Egyéb sajátosságok mellett ez a két alapelv teszi lehetővé a luxus moziülések létesítését, a lenyűgöző IMAX vásznakat, a Dolby mozikat és az iSens színházakat a legtökéletesebb kép,- és hangminőséggel valamint a kiváló fogyasztói szolgáltatásokkal, kizárólag Spanyolországban.
A HELYZET ÉS EGYÉB KIHÍVÁSOK
Amellett, hogy a költségek emelkedtek, érintve a moziipart is, az emberek továbbra is nagy számban látogatják a szórakozóhelyeket, különösen hétvégenként és az esős napokon. Ebben a helyzetben, a Cinesa úgy döntött, hogy bizonyos intézkedésekre van szükség, felszólította a Qmatic rendszert, hogy vásárlóinak élményt biztosítson. Azonban a szolgáltatás felülmúlta az elképzeléseket, ugyanis a cél a vásárlók várakozási idejének csökkentése volt, amíg a büfénél, jegypénztárnál álldogálnak.
A megrohamozott vásárlói áradat az egyik legkritikusabb pillanatok közé tartozik, mely közvetlen hatással bír egyrészt magukra a vásárlókra, másrészt a dolgozókra is.
"A „Qmatic single queue” (sorbanállási) rendszert tekintve a vásárlók megismerik a tisztességes bánásmódot, mely élményeiket közvetlenül befolyásolja. "
A MEGOLDÁS

Célunk eléréséhez a legkiválóbb lehetőség az úgynevezett „Single queue” (sorban állási) irányítási rendszer bevezetése. A megoldás közé tartozik egy stabilan álló, minden egyes ügyfélszolgálati ponthoz kihelyezett kijelző egyetlen nyomógombbal felszerelve, mely gyakorlatilag egy audio funkcióval ellátott monitor a pénztáraknál.
Ráadásul kontextuális hirdetésekkel és érdekes információkkal is szolgál. Ez az egyik legegyszerűbb sorban állási irányítási rendszer, melyet alkalmaznak, a hosszú ideig sorban álló vásárlóktól pedig pozitív visszajelzéseket kaphatunk, hiszen így a várakozási idejük bizony sokkal gyorsabban telhet. Ráadásul egy tisztességes rendelési rendszert folytat, mely érkezési sorrendben értesíti a vásárlókat – növelve a vásárlói élményt – az amúgy türelmetlenségüknek köszönhetően így kevesebben adják fel és mennek haza.
Ezenkívül a „Qmatic single queue” megoldás bevezetése növeli a dolgozói munkavégzés hatékonyságát, nagyobb teljesítményt eredményez, hiszen nem kell aggódniuk a sorban állástól és fókuszálhatnak arra, hogy a lehető leghatékonyabb szolgáltatást nyújtsák.
AZ EREDMÉNYEK
Ezzel a megoldással a Cinesa elérte célját, miszerint növelni tudta a vásárlói élményt. Egyrészt sikeresen csökkentette a vásárlók várakozási idejét, szolgáltatást és élményt nyújtott, mely megfelelt a vásárlók igényeinek. Másrészt azzal, hogy bevezetett egy új rendszert a kiszolgált vásárlók száma nagymértékben megnőtt, majd közvetlenül növelte a jegypénztárak bevételét is.
Ez a fajta megoldás a munkaerő állománynak is kedvezett, hiszen kevésbé stresszes munkakörülményt eredményezett, mely főként a vásárlóik nyugodtságának volt köszönhető. Így a rendszer továbbá tisztességes bánásmódot is nyújtott számukra.
“Azzal, hogy bevezettük a Qmatic megoldás rendszerét, a különböző létesítményeinkben csökkenteni tudtuk a várakozási időt ezzel a megnövekedett számú vásárlóink kiszolgálását értük el. ”
José Ignacio Boyo, Project Manager at Cinesa
A MEGOLDÁS ÁTTEKINTÉSE
Cinesa
A Cinesa évente több, mint 22 millió nézővel büszkélkedik a 45 mozit és az 500-nál is több színházat tekintve. Az Odeon & UCI mozi-csoport része, mely piac vezető mozifilm vetítési vállalata: évi több, mint 115 millió nézővel, 360 különböző moziban 14 európai országban. 2016-ban az AMC színház megszerezte a mozi-csoportot, így sikerült a világ legnagyobb mozifilm vetítési vállalatává válni.
Területileg: mozi
Regionálisan: Spanyolország
A kihívások
- a rendszer telepítése, mely csökkenti a vásárlói várakozási időt a jegypénztárban, a bárban és a kávézó területein.
- növelni a vásárlói élményt – javítani a dolgozók munkafolyamatának hatékonyságán, termelékenységén
A megoldás
- az úgynevezett „Qmatic Single Queue Solution”
- kijelző minden egyes szolgáltatási ponthoz, melyet a felhasználó egyetlen gomb megnyomásával használ – a képernyő hang funkcióval ellátott, mely jelzi a szabad kasszákat
Az előnyök
- várakozási idő redukálása
- kitűnő vásárlói élmény
- megnövekedett a kiszolgált vásárlók száma – szintén növekedett jegyeladás
- jobb munkakörülmény létrehozása