A mobiltelefonos sorszámfoglalás az Orchestra összcsatornás ügyfélvárakoztatást megvalósító vállalati platformjain keresztül történik. A vásárlói élmény stratégia jövőbeni sikeréhez olyan extra szolgáltatások járulnak hozzá, mint például az időpontfoglalás és erőforrás menedzsment, a visszajelzések online feldolgozása, a digitális aláírás, a kontextus marketingben rejlő lehetőségek vagy éppen a vállalati mobiltelefonos alkalmazások.
AZ ALKALMAZÁS ELŐNYEI
ÜGYFÉL MENEDZSMENT

A mobiltelefonos sorszámfoglalás az Orchestra összcsatornás ügyfélvárakoztatást megvalósító vállalati platformjain keresztül történik. A vásárlói élmény stratégia jövőbeni sikeréhez olyan extra szolgáltatások járulnak hozzá, mint például az időpontfoglalás és erőforrás menedzsment, a visszajelzések online feldolgozása, a digitális aláírás, a kontextus marketingben rejlő lehetőségek vagy éppen a vállalati mobiltelefonos alkalmazások.
Sorbanállási irányítási rendszer, kevesebb papíralapú sorszámmal
A Qmatic mobiltelefonos sorszámfoglalási rendszere a vásárlók számára lehetővé teszi, hogy tényleges megérkezésüket megelőzően már el tudják foglalni helyüket a sorban. A vásárlók illetve, a páciensek mobiltelefon segítségével foglalhatják le sorszámaikat így a várakozási idejüket rugalmasan, tetszőleges fizikai helyszínen tölthetik, tulajdonképpen bárhol, ahol kívánják, mivel folyamatosan nyomon követhetik, ki következik a sorban.
Okostelefonnal vagy internetes böngésző használatával a mobiltelefonon történő sorszámfoglalás bárki számára elérhető, nincs szükség újabb alkalmazás letöltésére. Ez a tökéletes megoldás olyan vállalatok számára, amelyek kevesebb papíralapú sorszámmal működtető sorbanállási irányítási rendszert kívánnak használni.