A vevői életút menedzsment területén piacvezető Qmatic ma jelentette be, hogy bevezeti az Orchestra 7-et, az Orchestra vállalati platform új zászlóshajóját. Az Orchestra 7 megfelel az EU Általános Adatvédelmi Szabályozásának, teljes mértékben modulos szerkezetű, és a vevők előre összeállított „csomagokból” (pl. Click & Collect ) választhatnak kiskereskedelmi célokra, vagy akár egyénre is szabhatják ezeket.
A hatékony vevői életút menedzsment azt jelenti, hogy ésszerűsítenek minden olyan találkozási pontot, ahol fogyasztó, ügyfél vagy bárki más kiszolgálásra vár. Ez történhet online vagy a helyszínen, azonnal vagy előre egyeztetett időpontban egyaránt; és az ésszerűsítésbe beletartoznak a kiszolgálás utáni vásárlói visszajelzések is. Világszerte 65 000 rendszer telepítésével évente 2 milliárd vevői életutat támogatnak; a Qmatic a világ piacvezető platformja, és célja, hogy segítsen az ügyfeleknek a kiskereskedelem, a pénzügyek, az állami szektor és az egészségügy területén. A növekvő piaci elvárások rugalmasságot és bővíthető megoldásokat követelnek: a Qmatic ezekre az igényekre a modulos szerkezetű Orchestra 7-tel válaszolt, amely többek közt olyan megoldásokat tesz lehetővé, mint például a mobilon keresztüli jegyárusítás, azonnali vevői visszajelzés, üzleti intelligencia és statisztika. Az új termék lehetővé teszi, hogy a vevők az általuk igénybe vett modulok kombinálása segítségével megtervezzék a saját megoldásukat.
„Üzleti környezetüktől függően vevőinknek sokféle igényük van az alkalmazhatóságot és a komplexitást illetően. Új modulos szerkezetű ajánlatunk lehetővé teszi, hogy egyénre szabjuk megoldásainkat, amelyek így tökéletesen illenek majd az egyes vevőkhöz” – nyilatkozta Röbert Ekström elnök és vezérigazgató. „Ez azt jelenti, hogy legyenek bármilyenek is a vevő igényei manapság, a Qmatic képes megoldást kínálni rájuk. És hála a modulos szerkezetének, az általunk kínált megoldás lépést tud tartani a vevők igényeivel”, állította Robert Ekström.
Az Orchestra 7 új és fejlett alkalmazást kínál olyan területeken is, mint pl. az időpontfoglalás, illetve a weben keresztül történő foglalás. Nemcsak egyszerűvé teszi a felhasználói élményt olyan alkalmazásokkal, mint pl. az üzleti intelligencia vagy a statisztika, hanem az Orchestra 7 hatékony eszköz az erőforrások tervezésében és a működtetés optimalizálásában is egyaránt.
A modernizált platformtámogatással az Orchestra 7 lépest tud tartani azokkal az igényekkel is, amelyek a már meglevő IT infrastruktúrákkal való integrációra irányulnak. Az integritás és a megbízhatóság garantált, és ennek érdekében az új verziókban frissítették és tovább erősítették a biztonsági tényezőket.
Annak érdekében, hogy eleget tegyenek az EU Általános Adatvédelmi Szabályozásának (amelyeket 2018 májusában vezettek be az Európai Unióban), úgy tervezték az Orchestra 7-et, hogy megfeleljen ezeknek. Ez azt jelenti, hogy a rendszerben számos dokumentáció, eljárási módszer és eszköz található; mindez annak érdekében, hogy segítségükkel a felhasználó eleget tehessen a szabályozásnak.
További információkért lépjen kapcsolatba Robert Ekström elnökkel és vezérigazgatóval.
Forrás: www.qmatic.com