A MyTime – a Teleopti web-alapú, ügyfélszolgálati munkatársak részére fejlesztett eszközének népszerűségére építve, idén tavasszal bevezetésre kerül a MyTime mobil alkalmazás. Az interaktív MyTime alkalmazás segítségül szolgál az ügyfélszolgálati munkatársak részére a saját, illetve az általuk irányított csapat időbeosztásának naprakészen tartásában, teljesítményük nyomon követésében. A kiegészítő modulok alkalmazásával – bárhol, bármikor nyomon követhetőek lesznek a pihenőidők és munkaórák. Megérkezett a mobil alkalmazás, mely megkönnyíti az ügyfélszolgálati területen dolgozók munkáját, mozgósítását és összekapcsolását.
Gyors áttekintés az alkalmazás használatával elérhető újdonságokról:
- Jobb lehetőségek az ügyfélszolgálati munkatársak valós-idejű értesítésére
- Speciális képernyőfelületek a hatékonyabb információ bevitel (pl. időpontok felvitele) érdekében
- Túlóra és hiányzás iránti kérelem jóváhagyásának indítása
- Az alkalmazás azonnali frissítése a szerver frissítése vagy karbantartása esetén
- A MyTime egy kattintással elérhető az alkalmazás ikonjával a mobiltelefon kezdőképernyőjéről
Az alkalmazás App Store-ról és Google Play-el egyaránt elérhető lesz.